לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

.........And I Feel Like




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     




הוסף מסר

2/2011

סוג של, התחלה חדשה.


לפעמים עדיף את האמת מאשר שקרים
מבחינתי אין יותר דבר כזה
"יש דברים שלא צריך להגיד"
זה כבר הופך לשקר.
והמצב כבר גם ככה קיים
והוא ישאר ככה תמיד.

 

משהו שהיה עצור בי התחיל להיפתח
ומשום מה כבר לא אכפת לי מה אני אמורה לעשות או עושה
כשסוף העולם יגיע אני אצחק
ואחייך תחיוך הכי גדול שיש.

 

כשאני חושבת על עצמי, ועל אם לא הייתי פה יותר
אני מרגישה הקלה
ולא אני לא אובדנית
זה פשוט ככה, לפעמים הדרך המחשבתית הקלה היא טובה.

 

אין לי כבר את הצורך הזה להראות למשפחה שיש משהו לא בסדר
כולם דפוקים
בחיי אני דואגת יותר לחתול שלי מאשר למישהו בבית הזה
ואני מדגישה את הבית


כמובן שאין יחוס לאחי הגדול בכל המשפטים הזה
וגם לא לאחותי הגדולה
אחרי שראיתי את החיים שלה, ובאמת את החיים שלה
הכל השתנה.
יש לי אחות סופסוף


מעצבן אותי לפעמים שכשאני מסתכלת על אנשים
ובמיוחד כאלה שחשובים לי
אני כבר יודעת מה הולך, גם בלי מילים.
רק המבט בעיניים אומר לי הכל.
ותאמינו לי שיש דברים שהייתי רוצה למחוק.

 

נכתב על ידי , 26/2/2011 00:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 33

תמונה




17,765
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Glow In The Dark* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Glow In The Dark* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)