לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


...

כינוי:  Snow White

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

מסך כחול


טוב, אני לא בדיוק מרגישה בטוחה בעת כתיבה הפוסט הזה, איבדתי את הבטחון שלי במחשב לאחר המסך הכחול הראשון שהופיע לפני שבוע. עכשיו כשאני חושבת על זה...אף פעם לא טרחתי לקרוא מה כתוב על המסך הכחול. מצד שני המחשב שלי מיד איתחל את עצמו והתנהג כרגיל, מאיפה היה לי זמן לקרוא מה כתוב שם בכלל?

"אהה! אתה עובד עליי? זה לא מצחיק!" התחלתי למצוא את עצמי מדברת אל המחשב.

ולפתע, נראה שהוא שמע אותי והחליט להגיב, כי פתאום הופיעה ההודעה : המערכת שוחזרה לאחר שגיאה חמורה בלה בלה בלה! תודה באמת! מה אתה חושב?! שאני לא יודעת לפרמט מחשב? אני ועוד איך יודעת! אחרי שלפני שנה ערכתי 10 שיחות עם מרכז התמיכה של חברת המחשב שארכו שעות ובמהלכן ניהלתי שלל שיחות עם מר X (שעזר לי מאוד, תודה מר X- אני לא יודעת מאיפה היתה לך סבלנות אליי...)

עשיתי לעצמי פאדיחות עד שקלטתי לאן מכניסים כל דיסק (תודה מר X שלא צחקת עליי, כי במקומך הייתי צוחקת עליי שנה שלמה) .

ובכיתי למר X שכל המידע שהיה לי במחשב הלך לקיבינימט "ואיך??? איך אני אשחזר הכל?! איך?!?!?" בטון היסטרי. (תודה מר X שעודדת אותי וידעת לתמוך בי ברגעים הקשים.)

אם לא הייתי עושה לעצמי כל כך הרבה בושות בפניך, אולי הייתי מתקשרת כל חודש כדי שנשמור על קשר. לפעמים המחשב קצת משתגע...ויש תקלות...והקול שלך סקסי, אה לא, זה לא קשור.

 

המסך הכחול השני הופיע בעת כתיבת איזה פוסט שרציתי להעלות לכאן לבלוג, ובסופו של דבר התייאשתי ופרשתי.

"מנוול!!!!! חתיכת מנוול! זה גזל רבע שעה מזמני! רבע שעה!" מצאתי את עצמי שוב צורחת על המחשב, "רבע שעה!"

 

המסך הכחול השלישי הופיע אתמול שנכנסתי לתמונה של איזה מישהי שלמדה איתי פעם. כנראה המחשב לא עמד בזה ורמז לי שעדיף שלא אראה את התמונה.

"אבל למה תמיד ברגעים חשובים?!" התחלתי לצרוח עליו שוב. ואז נזכרתי שבזמנו מר X נתן לי את הפלאפון שלו.

"אה-הא!" קראתי בהתלהבות..."הוא מנסה לרמוז לי שהגיע הזמן לחדש את הקשר עם מר X.

חייגתי למספר ובעוד שהדופק שלי גובר מרגע לרגע (בתקווה שהוא לא זוכר אותי בתור "הנואשת הדרמטית שחפרה לי במשך 10 שיחות". ולפתע, שמעתי את קולו המסוקס של X.

"הלו?"

"הלו? זה מרכז התמיכה?" (לא הנפשית, של המחשב.)

"זה X" הוא עונה. (X = שם שלו למי שעדיין לא קלט.)

"שיט..." מלמלתי.

"אני יכול לעזור?" כן, תמשיך לדבר ואני אקשיב בשקט.

"אממ...המחשב...מסך כחול...מאתחל...אה..." שיט, הוא גורם לי להתבלבל. "דיברנו לפני הרבה זמן, אתה עזרת לי לפרמט את המחשב." הזכרתי לו. איזה פאדיחות...

"אה,כן,כן...מה השם?" הוא שואל. מה השם?! X, נו באמת! קיוויתי שתשמור את המספר שלי ברשימת הטלפונים שלך תחת השם "המטלפנת הנואשת שבלבלה לי את המוח" באמת, לא ציפיתי למשהו יותר טוב! אבל...לפחות זה.

אני אומרת לו את שמי והוא בתגובה "אההה,כן,אני זוכר אותך." שקרן, בוא נתערב שבדקת במחשב?

"מעולה. אז תשמע, המחשב שלי...משהו איתו לא בסדר. לפעמים מופיע מסך כחול ואז הוא מאתחל את עצמו ונדלק מחדש. הבעיה שזה תמיד קורה כשאני עושה דברים חשובים...וזה קצת מטריד."

"באיזו תדירות זה קורה?"

"בערך כל יומיים..."

בזמן שהוא מסביר לי איפה ללחוץ ומה הסיבות בגללן זה עלול לקרות, אני מתחילה לשאול שאלות בנאליות שאני בעצמי יודעת רק על מנת להמשיך את השיחה.

"דיי את פתאטית!" מה זה?! מי זה?! זה לא היה X. אני מביטה במחשב בבהלה! המחשב מדבר! לא...זה לא המחשב, זה הקולות הפנימיים...

"את איתי?" הוא מעיר אותי ממחשבותיי.

"כן, כן..הבנתי. תודה...."

"זה בסדר, מתי שאת רוצה." איזה אדיב הוא. גם קול מסוקס, וגם אדיב.. וגם יש לו שם יפה (רמז: זה לא X).

 

X בוא נתחתן, אני שלך!

 

ובקשר לתקלה, היא יכולה לנבוע מכל כך הרבה סיבות...כבר החלטתי להשלים עם המסך הכחול, ולא לבדוק דבר דבר. יש לי כוח לזה?

בנתיים ניסינו משהו...בתקווה שזה יעבוד.

 

נכתב על ידי Snow White , 12/5/2010 16:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnow White אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Snow White ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)