לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להתבגר ולהתגבר


אז ככה... כולם קוראים לי דנדי אני בת 15 וכמו לרוב המתבגרים גם לי יש בעיות בחייים... פתחתי את הבלוג בגלל כמה סיבות: 1.שיהיה לי מקום להוציא את הכל 2.אולי אנשים יעזרו לי :P אז מקווה שזה יצליח לי :)

כינוי:  דנדי :)

בת: 27

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

למה אנחנו נופלים?


 

תן לי להגיד לך משהו שאתה כבר יודע.
העולם איננו רק קרני שמש, וקשת בענן.
הוא מקום שפל מאוד ומלוכלך.
ולא אכפת לי עד כמה אתה קשוח,
העולם יפיל אותך לברכיים,
וישאיר אותך שם וישאיר אותך שם לתמיד
אם תתן לזה לקרות.
אף אחד – לא אתה אני או כל אחד אחר,
יכול להכות בך חזק כמו החיים עצמם.

 

 


אבל לא משנה כמה חזק אתה מכה.
אלא כמה חזק אתה מסוגל להיפגע ולהמשיך הלאה.
כמה אתה מסוגל לספוג ולהמשיך הלאה.
ככה מנצחים!

 


 

כאב הוא זמני.
זה יכול להימשך דקה, או שעה, או יום, או אפילו שנה…
אבל בסופו של דבר הכאב נעלם,
ותחושה אחרת תופסת את מקומו.
אם אני פורש באמצע, הכאב נשאר לנצח.

 

 


המרווח לטעויות הוא כל כך קטן, אני מתכוון:
שחצי צעד מוקדם או מאוחר מידי, פירושו כישלון.
חצי שניה לאט או מהר מידי.
ולא תוספים את הכדור.

 

 


האינצ'ים שאנחנו צריכים,
נמצאים סביבנו, בכל מקום.
הם בכל הפסקה במשחק.
כל דקה, בכל שניה.

 

 


יש לך חלום?
אתה חייב לשמור עליו.
כשאנשים אינם יכולים לעשות משהו בעצמם,
הם ירצו להגיד לך,
שאתה לא יכול לעשות את זהץ
אם אתה רוצה משהו,
לך והשג את זה. נקודה!

 

 


אל תפחד להיכשל, אתה לא יכול תמיד לנצח
אך אל תפחד לקחת החלטות מכריעות.

 

 


אתה חייב להאמין, שהמציאות יכולה להשתנות.
זה שאומר שהוא יכול,
וזה שאומר שהוא לא יכול.

 

 


שניהם בדרך כלל צודקים.
רובכם אומרים שאתם רוצים להיות מצליחים.
אבל אתם לא רוצים מספיק!
אתם רוצים "בערך"
אתם לא באמת רוצים את זה,
אם אתה רוצים ללכת למסיבות.
אתם לא באמת רוצים את זה,
אלא רוצים להיות "מגניבים"
רובכם לא רוצים להצליח, כמו שאתם רוצים לישון!

 

 


הפחד העמוק ביותר שלנו,
הוא לא שמא אנחנו חלשים מדי.
פחד העמוק ביותר שלנו, הוא שאנחנו בעלי עוצמה שמעל לכל שיעור.

 

 


זה האור שבנו, לא האפלה שבתוכנו.
שמפחיד אותנו יותר מכל.

 

 


אתה צריך לחפור בפנים, ממש עמוק.
ולשאול את עצמך:
מי אתה רוצה להיות?

 

 


להבין בעצמך מה עושה אותך מאושר,
לא משנה כמה מטורף שזה נשמע לאנשים אחרים.

 

 


לבחור במשהו, פשוט להחליט.
מה זה הולך להיות, שאתה הולך להיות, איך אתה הולך לעשות את זה.
פשוט להחליט.

 

 


למה לא?
למה אני לא יכול להיות השחקן המצטיין של הליגה?
למה אני לא יכול להיות השחקן הכי טוב בליגה?
אני לא רואה למה!
למה אני לא יכול לעשות את זה?

 

 


מה אמרתי לילד?
לא משנה כמה חזק אתה מכה.
אלא כמה חזק אתה מסוגל להיפגע ולהמשיך הלאה,
כמה אתה מסוגל לספוג ולהמשיך הלאה.

 

 


קום! , קום!
ולעולם אל תיכנע.

 

 


אנחנו יכולים להישאר כאן, שיכסחו לנו את הצורה.
או להילחם ולצאת שוב אל האור.
אנחנו יכולים לטפס החוצה מתוך הגיהנום.
אינץ' אחרי אינץ'

 

 


להיות מסוגל בכל רגע,
להקריב את מה שאנחנו, למה שאנחנו יכולים להיות.

 

 


רובכם לא תהיו מצליחים, שכמו כשאתם בשיעור
ופתאום מתעייפים ועוזבים באמצע השיעור.
"אני לא טוב במתמטיקה"
זה נכון, כי אתה אף פעם לא לומד!
"אני לא טוב בחרוזים"
כי מעולם לא כתבת לפני!

 

 


כשרון יש לך באופן טבעי,
מיומנות זה משהו שפותח על ידי שעות על גבי שעות של עבודה קשה.

 

 


אם אתה לא עוזר לאחרים לחיות באופן טוב יותר,
אתה מבזבז את הזמן שלך.

 

 


אל תבכו בשביל לפרוש,
תבכו בשביל להמשיך!
אתה כבר פגוע, כבר כואב לך
אל תפרוש עכשיו! תקבל תגמול על כך!

 

 


עכשיו, אם אתה יודע מה אתה שווה, צא החוצה ותשיג את זה.
אבל אתה חייב להיות מוכן לספוג את המהלומות.
מבלי להפנות אצבע מאשימה ולומר שנכשלת
בגללו, בגללה, או בגלל מישהו אחר,
פחדנים עושים זאת, ואתה לא כזה! אתה יותר טוב מזה!

 

 


בגלל שכל יום הוא יום חדש,
כל רגע הוא רגע חדש.
אז עכשיו אתה הולך ומוכיח לכולם,
שאתה משהו חדש!

עכשיו!

 

אני אראה לך כמה אני גדול!

 

 

(http://www.youtube.com/watch?list=PL0huZ-ni7r5-PsaKNVZuTVw2PS3jY4xC9&v=YkmSCnor5DA

נכתב על ידי דנדי :) , 25/11/2013 17:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,230
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנדי :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנדי :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)