לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


sometimes it's OK to fall >3

Avatarכינוי:  סיפור בהמשכים| it must be love

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

HELP?


לא יודעת מה לעשות..

מצד אחד אני נהנת לכתוב והביקורת שנותנים לי עוזרת

מצד שני המון תגובות הן סתם כדי שאני אכנס לבלוגים של אחרים

וזה לא שיש המון תגובות..

נורא קשה לי לפרסם את הסיפור הזה ולא לקבל עליו כמעט פידבקים

במיוחד בגלל שלפני כמה זמן היה לי בלוג עם סיפור אחר והוא היה מאוד פופולארי וקיבל המוןןן תגובות, לדעתי הוא גם היה יותר טוב מהסיפור הזה, אבל אז קרה משהו אישי והכתיבה שלי נחסמה, גם לא היה לי מצב רוח לזה ומחקתי את הבלוג, כשהחלטתי לפתוח שוב בלוג חשבתי שזה יהיה אותו כיף של לפרסם סיפור ולקבל את התגובות הטובות והכל, אבל צריך לבנות מחדש את כל הבלוג ואת המוניטין שלו ולהרוויח קוראים, אני לא אומרת שזה אמור להיות קל, פשוט שכחתי כמה זה קשה בהתחלה ואני לא יודעת אם להמשיך לפרסם את הסיפור.

אני לא יודעת אם הוא ממש מתקדם לאנשהו מעניין או אם הכתביה שלי מתפתחת,

אני חושבת שאני אפסיק לפרסם פה את הסיפור וסתם אפרסם פה מה שעולה לי בראש, דברים קטנים וכשיהיה לי סיפור עם כמה פרקים שאני אהיה בטוחה בו אני אתחיל להעלות,

אני צריכה שתגידו לי מה אתם חושבים והכל...

אז אני מצטערת, והלוואי שיכולתי לעשות את מה שרציתי ובאמת לסיים סיפור שלם, אבל אני חושבת שאני צריכה קודם לעבוד על אחד לבד ואז לפרסם אותו כדי שהוא יהיה הכי טוב שאני יכולה והכי מעניין בשבילכם לקרוא, ושהתגובות יהיו אמיתיות ובאמת יקראו ויהנו ממנו.



נכתב על ידי סיפור בהמשכים| it must be love , 17/8/2011 18:03  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק שני- הפתעה!


הפרק השנייי (: 

 

בפרק הקודם - 

  "אומייגאד חתיך." היא אמרה לפתע והתמקדה בנער שהסתכלתי עליו מקודם

  "הוא מסתכל!" ברנדה לחשה אליי והרמתי את המבט, הוא חייך אליי "עלייך..."

  "ג'יימס," הוא שלח אלי יד ולחצתי אותה 

ג'יימס כתב משהו במחברת, קרע והעביר אליי דרך דניאל

"מזל טוב" קראתי והרמתי את הראש אליו, הוא חייך

"תודה" לחשתי לו וחייכתי חזרה.

 

פרק שני- הפתעה!

 

 

"סוף סוף היום המייגע הזה נגמר... נהנית מההפתעה שלי ושל כולם בשיעור של פארי גארי?" היא שאלה, אנחנו קוראות לו ככה כי הוא נורא שעיר, שיערות החזה שלו תמיד מבצבצות מקצה החולצה המכופתרת שלו

"אתם לא נורמליים" צחקתי "אבל אהבתי את זה.. עושים היום משהו?"

"אהה.. לא יודעת, נראה" היא ענתה ופתאום נתקלתי במישהו גבוה

"אוי מצטערת!" אמרתי מיד והסתכלתי למעלה "ג'יימס"

"אין בעיה ילדת יומולדת" הוא צחק

"אחי!" דניאל קרא לג'יימס מרחוק והוא הסתובב אליו "בוא!" הוא סימן לו עם היד

"אני.. כבר חוזר" ג'יימס חייך אליי ורץ לדניאל

"חתיך!!" ברנדה הניחה יד על המצח "את בקטע?"

"אהה..."

"אוח. טוב, זאת המתנת יומולדת שלך" היא חיבקה אותי

"המתנה ממש מוצאת חן בעיניי, קלעת בול לטעם שלי" אמרתי וצחקנו

"מזל טוב יפה" דניאל חיבק אותי פתאום מאחור, ג'יימס נעמד לידינו עם הידים בכיסים והסתכל לצדדים

"תודה חתיך" השתחררתי ממנו וחייכתי אליו

"יש לך אימון היום?" הוא שאל אותי

"מארבע עד שמונה" עניתי

"ארבע שעות אימון שחייה??" הוא נדהם

"האמת שזה שעתיים, אני פשוט אוהבת להמשיך להתאמן לבד"

"את פשוט שוחה.. ארבע שעות?" ג'יימס שאל והנהנתי

"מטורף נכון?" ברנדה אמרה

"לגמרי" ג'יימס צחק "את יודעת ששלוש וחצי עכשיו, כן?"

"אני חייבת לעוף!" חיבקתי את ברנדה, דניאל חיבק אותי ונישק אותי בלחי ואז באתי לחבק את ג'יימס, שנינו פנינו לאותו כיוון, זזנו שנינו לכיוון השני, עצרנו לרגע וצחקקנו ואז התחבקנו

"ביי" הוא אמר לי בחיוך והאחרים אמרו אחריו, נופפתי אליהם והם נשארו לדבר.

 

~

 

"נשארת?" מייקל שחה אליי, הוא ובן גם שוחים איתי באימונים ותחרויות

"אהא" הנהנתי ונשענו שנינו על מעקה הבריכה, בן שחה לכיוון שלנו

"אני לא מבין את זה..." הוא צחק

"מה?" בן הוציא את הראש מהמים כשהגיע אלינו, ניגב את העיניים ביד ונשען לידי על המעקה

"שהיא נשארת שעתיים לשחות אחרי שעתיים אימון!"

"כן, למה באמת?" בן שאל

"האימון קשה ומלחיץ, אבל הוא עובד על השרירים והטכניקות, בשעתיים שלי לבד אני נרגעת, סתם נהנית מהמים.. אתם יכולים להישאר איתי היום, לראות, יהיה כיף"

"אהה.. לא יכולים" מייקל ענה

"סתם עצלנים" דחפתי אותו וצחקתי

"יאללה, יצאנו" בן אמר וקפץ מחוץ לבריכה "מייק?"

"אני בא, ביי מגס" הוא חיבק אותי ויצא

"ביי" בן התכופף ונישק אותי בלחי והם הלכו

"היי ילדה" דניאל התיישב על שפת הבריכה לידי

"היי, מה אתה עושה פה?" חייכתי אליו

"סתם" הוא החליק פנימה ונעמד לידי "משאיר אותך משועשעת ביום הולדת"

"אוי אתה לא צריך, אני  באמת בסדר, נהנית בבריכה..."

"הפנימית? בואי החוצה!" הוא קפץ החוצה והושיט לי  יד, יצאתי גם ויצאנו לבריכה החיצונית, הוא נשכב על כיסא פלסטיק והרכיב משקפי שמש, הוא טפח פעמיים על הכיסא שלידו וסימן לי להתיישב

"אז למה באמת אתה פה? סתם להציק לי או שיש מטרה?" נשכבתי על הכיסא והרכבתי גם משקפי שמש

"אני פה בשבילך ולשירותך" הוא חייך חיוך ענק "אה ויש את הכוסיות בבגד ים... אבל גם בשבילך!" הוא הוסיף והרבצתי לו בכתף

"מכוער..." צחקתי

"מה היית עושה בלעדיי?"

"נרגעת במים בשקט אני מאמינה.." חייכתי והוא שלח יד מתחת לראש שלי ומשך אותי אליו בחיבוק

"אז מה חשבת לעשות היום?"

"נראלי שכלום..."

"כלום??" הוא הופתע "איזו מין יומולדת זו?"

"אחת משעממת יחסית" צחקתי

"תחשבי על משהו כשתגיעי הביתה"

"טוב, בשבילך" אמרתי והוא חייך אליי.

 

~

 

"תסתדרי מפה?" דניאל שאל אותי כשעצר באמצע הדרך לבית שלי "אני  פשוט נוסע בכיוון ההפוך"

"כן, בטח, תודה" נישקתי אותו בלחי וירדתי.

הלכתי עשר דקות ברגל עד הבית, מבחוץ לא ראיתי אורות דולקים בבית, הנחתי שג'רמי ישן ואמא יצאה לסידורים, נכנסתי הביתה בבגד הים, עטופה במגבת

"הפתעה!!" צעקו לי חברים שצצו מכל פינה בבית, הייתי צריכה לצפות לזה..

"מזל טוב!" כמה בנות רצו אליי וחיבקו אותי, הבנים באו אחריהן יותר רגועים ובירכו אותי גם

"ברנדה, אני מעריכה את זה והכל אבל אני אחרי בריכה, בבגד ים, מלאה כלור" צחקקתי והסתכלתי סביבי על האנשים שהתחילו לרקוד בסלון לקצב המוזיקה, חלק עמדו ליד השולחן ואכלו חטיפים, אז ראיתי את ג'יימס עומד ליד המדרגות ומדבר עם דניאל "וג'יימס פה??"

"דניאל הזמין אותו מקודם, חשבתי שתשמחי"

"אני כן, פשוט.. אני צריכה בגדים"

"אל תדאגי הכל מאורגן לך בחדר, רק תתקלחי" היא חייכה

"וואו את פשוט מלכה" חיבקתי אותה והיא התרחקה קצת

"תתקלחי תתקלחי" היא צחקה ועלינו למעלה

"הי מגי!" ג'יימס צעק אליי אחרי שחלפתי לידו במדרגות

"ג'יימס, היי" ירדתי כמה מדרגות למטה ונשענתי על המעקה

"מזל טוב" הוא חייך אליי וסימן לי לרדת למטה

"אני כבר באה, אני פשוט לא..." הצבעתי על עצמי "לא ממש מאורגנת"

"או, אין בעיה, אני אחכה" הוא חייך והסתובב לדניאל.

התקלחתי והתארגנתי הכי מהר שיכולתי, ירדתי למטה וחבורה של אנשים שכנראה הגיעו באיחור התנפלו עליי ובירכו אותי

"מג" שמעתי קול נעים וראיתי את ג'יימס מושיט לי יד ומוציא אותי מחברות האנשים הרועשת שהקיפה אותי "הפתעה?" הוא חיבק אותי וצחקתי

"אתה נהנה?" שאלתי

"עכשיו טיפה יותר, אני לא מכיר פה המון אנשים"

"יפהפייה!" ג'רמי סובב אותי אליו וחיבק אותי

"הי, אתה פה!" שמחתי

"בשבילך עשיתי מאמץ ונשארתי במקום מלא בתלמידי י"ב מגניבים" הוא קרץ אליי "היי" הוא פנה לג'יימס וכרך יד אחת סביבי ואת השנייה הושיט אליו

"היי, ג'יימס" הוא לחץ לו את היד

"ג'רמי" הוא חייך אליו אבל העיניים שלו בחנו אותו בחשדנות

"הוא חדש" אמרתי לג'רמי

"מגניב, ברוך הבא, אני הולך לנצל את ההזדמנות שאת בת 18 ולגנוב קצת שתייה, אל תגלי" הוא קרץ אליי שוב והסתובב, הוא הפנה את הראש חזרה לג'יימס "תהיה טוב אליה, אני משגיח עלייך" ג'יימס הנהן וחייך

"פדחן..." אמרתי כשהוא הלך וצחקתי

"מי זה?" ג'יימס שאל

"אה, זה אח שלי" אמרתי לו והוא צחק

"אהה.. עכשיו זה הגיוני"

"חברים, בואו לרקוד בואו לרקוד!!!" דניאל משך אותנו לרחבת הריקודים שהם אלתרו בסלון שלי

"אולי אחר כך" ג'יימס צעק אלינו כשהמוזיקה התחזקה

"אין בעיה" דניאל נופף לו ביד שהחזיקה שתייה חריפה כלשהי והשפריץ על האנשים מסביבנו

"רק אל תשתכר לי" צחקתי

"אני?" הוא הרים גבה ומעד קצת

"מה פתאום..." אמרתי בציניות "תמשיך לרקוד אני כבר באה"

"נו באמת, שמישהו ירקוד איתי!" הוא התבאס וכמה בנות הקיפו אותו ורקדו סביבו, הוא חתיך, אין ספק לגבי זה...

"נהנית?" שלי נשענה לידי על שולחן הכיבוד

"בטח" חייכתי אליה

"אני לא מבינה מה הקטע שלה, למה היא באה לפה?" היא הצביעה בתנועת ראש לכיוון המדרגות, ראיתי שם את ג'יימס, רק אחרי כמה שניות שמתי לב לקלרה שעמדה שם ושוב, כמו בבוקר פלירטטה איתו באופן מוגזם "כאילו, זאת מסיבה פתוחה לכולם אבל היא באמת לא קשורה... היא בטח פה סתם כדי להתחיל עם כל חתיך בסביבה"

"מסכן" ראיתי שהוא מנסה להתחמק ממנה

"לכי תצילי אותו" היא דחפה אותי בעדינות לכיוון שלהם

"את חושבת?"

"ברור, תראי אותו, היא מענה את הילד המסכן!" היא צחקה

"צודקת" צחקתי איתה והלכתי לכיוונם "הי!" הגעתי אליהם ונעמדתי על קצות האצבעות לתת לג'יימס נשיקה על הלחי והשתחלתי מתחת לזרוע שלו

"מזל טוב" היא אמרה לי עם התנשאות כלשהי בקולה

"תודה" זרקתי אליה חצי חיוך וראיתי את ג'יימס מסמיק טיפה

"נעלה למעלה?" שאלתי אותו והוא הנהן

"ביי" הוא אמר לה ועלינו במדרגות ביחד "הצלת אותי" הוא צחק כשהגענו לחדר שלי

"אתה חייב לי" קרצתי אליו והורדתי את הזרוע שלו מעליי

"היא ממש..." הוא חשב לרגע "ידידותית"

"נורא חמוד מצידך לצנזר את זה בשבילי אבל אתה יכול להגיד זונה" אמרתי והוא פרץ בצחוק

"נראה שכולם נהנים פה, חוץ ממך"

"לא לא..." שיקרתי "אני... נהנית" אמרתי והוא חיכה שאני אתוודה "אוקיי, כל הריקודים והרעש והאלכוהול.. זה מגניב, אבל זה יותר הסגנון של דניאל וברנדה"

"מה את היית רוצה לעשות היום?" הוא שאל והתיישב על המיטה שלי

"אני אוהבת לשחות... ומים בכללי, ים היה מתאים לי, להישאר שם עד מחר, להדליק מדורה ולשחות במים השחורים, אולי אפילו סתם מסעדה על הים, בלי כל הבלגן"

"נשמע טוב..." הוא חשב לרגע "מצטער שאת לא נהנית"

"לא... העיקר הכוונה, וזה נחמד, האנשים והכל.."

"מה דעתך..." הוא אמר ועצר לחשוב שוב "שמחר, נעשה מה שאת רצית לעשות?"

"מה זאת אומרת?" שאלתי בחיוך

"אפשר ללכת לים... אנחנו" הוא שתק לרגע "כלומר, עם דניאל וברנדה, אולי אפילו שני הבנים והילדה החמודה ההיא שנכנסו לכיתה עם הבלונים היום" חמודה?..

"האמת שרק ארבעתנו נשמע מצויין" חייכתי

"מגניב, אני אדבר עם דניאל על זה" הוא פתח את הדלת

"אני אמצא את ברנדה" יצאנו שנינו מהחדר וחזרנו למסיבה.

__

 

זהו בינתיים, אני חושבת שהפרק יצא דיי קצר

ספרו לי אם אהבתם בתגובות ואם אתם רוצים שאני יודיע לכם כשעולים עוד פרקים (:♥


נכתב על ידי סיפור בהמשכים| it must be love , 15/8/2011 11:05  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,312
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפור בהמשכים| it must be love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפור בהמשכים| it must be love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)