לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על קצות האצבעות


כל הזמן בתנועה

Avatarכינוי: 

בת: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

ראשון בבוקר


בימי ראשון אני מתחילה לעבוד מאוחר מהרגיל ומסיימת את היום בהתאם, זה דווקא לא רע להתחיל את השבוע בהתעוררות רגועה יותר ובלי ריצה היסטרית.

אני מבטיחה לעצמי שאשן יותר בבוקר ואשלים שעות שינה לכל השבוע - ואז מתעוררת בדיוק כמו תמיד, עם הציפורים.

אני אומרת לעצמי שבכלל לא נורא שלא ישנתי הרבה ושיש לי המון זמן בבוקר לעצמי- ואז רצה לסידורים שאין לי הזדמנות בשום יום אחר.

אני מבטיחה לעצמי ארוחת בוקר מפנקת, לפחות יום אחד לאכול ללא טלפון מצלצל ואנשים שבאים באמצע הביס - ולבסוף מחממת לי לחמניה ומורחת אותה בחמאה.

אני חושבת לעצמי שאספיק לעשות כביסה ומדיח ומגלה שכבר מאוחר מידי ושלא אספיק להוציא את הבגדים הרטובים - ומוותרת.

אני אומרת לעצמי שהפעם לא אבזבז זמן באינטרנט- ומורידה עוד עונה של שובר שורות ומחפשת מציאות וכותבת תגובות וברגע האחרון גם כותבת פוסט.

אני מנסה לשכנע את עצמי שזה דווקא טוב שאני הולכת לעבוד עכשיו כי אחרת תחושת החופש שיש לי עכשיו תעלם - ומגלה שקשה לשכנע אותי בראשון בבוקר.

 


 

 

הכלבה התולעת לאחר תספורת קייצית מידי הלא כל כך כשרוניות...

נכתב על ידי , 26/5/2013 09:29  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פועה ב-26/5/2013 22:05




81,959
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפועה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פועה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)