לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על קצות האצבעות


כל הזמן בתנועה

Avatarכינוי: 

בת: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

חינוך ואונס


ילדה בת 12 קיימה יחסי מין עם קבוצה גדולה של ילדים המבוגרים ממנה במעט. הפרטים עדיין לא ברורים ולא פורסמו, אבל נראה שמדובר בילדה מעט חריגה, עם קשיים שניסתה לפלס את דרכה למקובלות חברתית דרך ידידות עם בנים שראו בה טרף קל והעבירו את שמה ומספר הטלפון שלה מאחד לשני. חלקם גם צילמו את המעשה איתה והפיצו לחברייהם דרך תוכנת ווטסאפ.

 

מה שהכי מפריע לי בכל הסיפור, אפילו יותר מהצילומים והפצתם, אפילו יותר מהנורמות הירודות המזעזעות של בני הנוער המעורבים, אפילו יותר מהמעשה עצמו, אלה תגובות ההורים.

ההורים של הבנים, כמובן.

ההורים שחינכו ילדים שמתלהבים מילדה "זורמת" וממהרים להזמין אותה ולעשות בה דברים ואחר כך לצלם ולהפיץ לשאר החברים שיש ילדה כזו.

אפשר להגיד שבגיל ההתבגרות המוח מכוון לכיוון של סקס, אפשר להגיד שילדים נחשפים מגיל צעיר מאד, צעיר מידי, לאתרי פורנו שמציגים עיוות מוחלט של סקס וקשרים בין גברים לנשים, אפשר להגיד את כל זה ועוד ולהיות צודקים, כי זה נכון. ילדים נחשפים לתכנים מעוותים ולתכנים אלימים , אבל זה לא הכל. משהו חסר בילדים האלו, איזה מעצור שיגיד להם שזה לחלוטין לא תקין לשכב עם ילדה לפי תור, אחד אחר השני, ולצלם. ולהפיץ.

ואת המשהו הזה מקבלים בבית. קוראים לזה חינוך.

 

אפשר להבין מה בדיוק חסר לילדים האלה כשמקשיבים להורים שלהם כשהם מתראיינים לתוכנית רדיו זו או אחרת ואומרים בחצי פה, רק כדי לשלם את החוב המילולי הנדרש כדי שיוכלו להמשיך ללא הפרעת המנחה, שזה ממש לא בסדר ואני לא מצדיק, אבל... ואז מתחילה מסכת הבכיות על הבן הקטן והמסכן ומה עשו לו לצדיק. מה בסך הכל עשה התינוק השבוי המסכן, זה בכלל לא הוא. זה החבר'ה, גררו אותו. כמעט אנסו אותו. שמו אותו במעצר, מתייחסים אליו כמו לרוצח, חוקרים אותו במשטרה!

 

כששומעים את ההורים המגוננים, המצדיקים האלה, אפשר להבין שזה המסר שהועבר לבנים שלהם כל השנים - מה שלא תעשה, אתה בסדר. תמיד נתמוך בך ותמיד נצדיק אותך ונעמוד מאחורייך. כאילו שזה נכון. כאילו שבכל מקרה הילד שלי בסדר וכל שאר העולם לא.

וילד שגדל עם כזו תפיסת עולם, מה הפלא שהוא תופס ילדה בת 12, מוחלשת חברתית, כחפץ שאפשר להשתמש בו? הרי מהבית הוא יודע שהוא תמיד צודק וטעויותיו תמיד  מתורצות, נסלחות ומובנות.

 

את החינוך שמוביל לילדים אנסים אפשר לראות בכל מסעדה. את הילד הזה שרץ וצועק וזוחל מתחת לשולחנות וזורק סכו"ם, כולם ראו בגירסה זו או אחרת. וגם את ההורים שלו, שיושבים ואוכלים ונראה שהם לא מודעים לעובדה שהילד שלהם מחרב את המסעדה ואת הארוחה של אנשים אחרים, ואם מישהו מעז לומר להם מילה הם מתרצים אותו במקרה הטוב (הוא עייף, הוא משועמם, לא נורא) או, במקרה הפחות טוב,  מתפרצים על המעז להעיר, כי מה אתם רוצים מהילד?

 

ללמוד לכבד את האחר אפשר כבר מגיל שנתיים. להתחשב. לשים לב לתחושת ורגשות של אחרים. לכבד גבולות, חוקים וכללים. 

בסופו של דבר, הילדים האלה שאף אחד לא טרח לחנך אותם להתחשב באחר, שמגולם במקרה זה בילדה בת 12, ישלמו עכשיו מחיר כבד של מעצר, רישום פלילי ואולי גם יותר מזה. 

ואין המומים מההורים שלהם שלא מצליחים להבין מה רוצים מהילד המקסים והרגיש שלהם.

נכתב על ידי , 24/12/2013 18:40  
הקטע משוייך לנושא החם: אונס קבוצתי של בת 12
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוזמרי ב-29/12/2013 12:02




81,959
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפועה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פועה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)