לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על קצות האצבעות


כל הזמן בתנועה

Avatarכינוי: 

בת: 57

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016

טלטלותי עם Runy


מה בסך הכל רציתי? זוג נעלי ספורט חדשים. ועוד הגדלתי ורציתי שיהיו אלה נעליים עם צבע נשי.

כי להבדיל ממנעלים אחרים שקשה מאד למצוא במידה שלי, נעלי ספורטי דווקא אפשר. בדרך כלל נעלי גברים בגוונים של שחור, אפור ירוק, כאלה, נו.

ואני, חשקה נפשי בנעליים ורודות, אדומות, משהו נשי ונחמד.

לכן כשראיתי באתר של Ynet את המודעה של מחלקת מכירות הנעליים שלהם, Runy (שאף אחד, אגב, כולל המוקדניות בטלפונים, לא סגור על איך לבטא את השם) נעליי ניו בלאנס אדומות וחמודות שמגיעות גם במידה המופלגת 42 עלצתי למדי ולא חיכיתי יותר משבועיים לפני שהשתכנעתי שכדאי לי להזמין במחיר סביר למדי של 450 ש"ח. כלומר, אפשר למצוא גם זולות יותר, אבל אז בדרך כלל אין במידה המתאימה.

הזמנתי. ביקשתי משלוח לנקודת איסוף בסופר פארם הקרוב יותר לביתי, שילמתי ב Paypal וקיבלתי מייל שאמר לי שהמשלוח אמור להגיע תוך 10 ימי עסקים, אבל בדרך כלל פחות מזה.

לכן, משחלפו 10 ימים ועדיין לא קיבלתי הודעה על המשלוח התקשרתי לשירות הלקוחות של Runy , הבחורה החביבה שענתה לי, אמרה שתבדוק עם המחסן ואז חזרה כדי להגיד לי שחסרה להם המידה שלי ושיש להם רק עד מידה 41.5 . ושלכן זה לא נשלח עד עכשיו.

לא טוב, אמרתי לה.

א. זו לא המידה שלי

וב. למה לא יידעתם אותי שיש בעיה?

 

הבחורה התנצלה ואמרה שזו טעות של המחסן ומאחר ואין את המידה שלי אני יכולה לבחור להחליף את הנעליים לדגם וצבע אחר או לבטל את ההזמנה לקבל החזר של הכסף.

היא הציעה לשלוח לי צילומים של הדגמים החלופיים בוואטס אפ או במייל. העדפתי בוואטס אפ והיא אכן שלחה סדרה של תמונות וביקשה שאגיד לה במהירות מה אני מעדיפה.






כשאמרתי (כעבור פחות מחצי שעה) כבר לא קיבלתי תשובה. היא כנראה סיימה לעבוד והלכה.

ההזמנה לא טופלה באותו היום. וגם לא מייד אחר כך. למחרת שלחתי עוד הודעה בנסיון לברר מה קורה.


 

כשהתקשרתי, כבר כועסת, אל שירות הלקוחות, הבחורה הבטיחה לשלוח לי באמצעות שליח הביתה ולזכות אותי על דמי המשלוח. כעבור יומיים נציגה אחרת לא הבינה מאיפה אני חושבת שמגיע ששליח יגיע אלי הביתה אם הזמנתי לנקודת איסוף בסופר פארם, אמרתי לה שזה מה שהובטח לי על ידי הנציגה הראשונה, היא אמרה שתברר לי ולא חזרה אלי מעולם.

בנתיים קיבלתי מייל מחברת שליחויות שמחפשת את הכתובת שלי על מנת לשלוח חבילה (הם לא הגיעו אלי מעולם).

 


בטלפון הבא הנציגה הראשונה הבטיחה לי פיצוי על הטרטור שיגיע יחד עם השליח והחבילה המקורית.

בסופו של דבר יצא שחיכיתי שמונה ימים עד שהגיעה ההזמנה החדשה. ובסך הכל חיכיתי שלושה שבועות מההזמנה המקורית. אם הייתי מזמינה מאתר בחו'ל זה היה מגיע קודם. וכשהגיע, הגיע לנקודת האיסוף. כמובן. אז מה אם הובטח לי אחרת. לא שליח ולא נעליים.

זה הגיע ביום שבו לא היה לי זמן לנסוע ולכן נסעתי אתמול בערב. אספתי את החבילה ועל הדרך קניתי מסקרה ועפרון איפור שהייתי צריכה ממילא.

כשהגעתי הביתה פתחתי את החבילה ואני לא יכולה להגיד שבאמת הופתעתי. לאור ההתנהלות הכושלת ציפיתי אפילו לתקלה כלשהיא.

וזו היתה התקלה.


 

 

 

הבוקר צילמתי את הנעליים ושלחתי לוואטסאפ את ההודעה הבאה:

 




 

והלקח, ילדים וילדות?

לכו לחנות, תמדדו ותקנו נעליים שמדדתם במו רגליכם. אל תסמכו על טלפניות ועל מחסן וירטואלי כלשהוא. תלמדו מהנסיון האומלל שלי.

 

 

 

אגב, פיצוי דווקא קיבלתי, ואתם בטח סקרנים לדעת מה הוא...



 

נכתב על ידי , 14/2/2016 19:15  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אירה ב-17/2/2016 17:47




85,059
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפועה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פועה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)