לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על קצות האצבעות


כל הזמן בתנועה

Avatarכינוי: 

בת: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

בדד


יש לי המון מה להגיד על הפערים העדתיים במשכורות ועל הקושי להתפרנס למרות אשכנזיותי המובהקת.

יש לי גם מה להגיד על נושא המריחואנה ועל הריב הסוער שפרץ בבלוגיה.

על האביב שהגיע טרם זמנו.

על גילוי מפתיע שגיליתי.

על מרק שבישלתי מחסה.

לא חסר על מה.

 

וזו סיבה מספיק טובה לא לכתוב על זה כלום.

כי מה שבאמת מעסיק אותי עכשיו זה שבשבת הקרובה, בעוד יומיים, מצפה לי שבת לבד.

ממש ממש לבד.

פעם ראשונה מזה זמן רב שאהיה ממש ממש לבד.

זה כבר קרה בעבר לא פעם, אבל זה אף פעם לא כייף.

הגמל אמר מראש שלא יוכל לבוא ועשה את קולות ההצטערות הראויים. 

אז אני אהיה לבד, אז מה?

 

אני מרגישה כבר מעכשיו איך אני שוקעת לתוך דכדוך קטן.

לא שאין לי לאן ללכת ומה לעשות. אבל לא בא לי.

בא לי שהגמל יבוא לפסק זמן הקבוע מהחיים.

תמיד נדמה לי שהשבוע זה ממש הכרחי שהוא יבוא. אולי בגלל שכל פעם זה הכרחי ממש. אולי בגלל שככה החיים שלי, עמוסים ותובעניים ודורשניים ומעיקים, ורק הזמן הזה מחוץ לחיים, הוא האויר לנשימה הנדרש בשביל שיהיה לי כוח להמשיך הלאה.

הזמן איתו הוא כמו פסיעה גדולה הצידה, לצאת מאלומת האור שאני עומדת במרכזה כל הזמן, שם אני יכולה להרפות את הכתפיים, למחוק את האיפור ולהוריד את התלבושת. לשבת לנוח, להרים רגליים ולא לעשות הצגות או להעמיד פנים. לא להיות אני.

כשאני איתו, אני לא בתפקיד. בשום תפקיד, חוץ מאלה שאנחנו ממציאים לעצמנו.

 

גם לבד אני יכולה לנוח, אבל אין לי לאן לברוח, כי העולם שנוצר רק בין שנינו, פשוט לא קיים כשאנחנו בנפרד.

אז אני אהיה לגמרי לבד השבת ואשקע לי בלבדות, אולי אפילו אשקיע ברחמים עצמיים משובחים ואדחה בחולשה אך בנחישות כל נסיון של חברי להפגש, כי אף אחד לא יהרוס לי את הרגע.

כן, אני צופה שתהיה שבת בודדה ומדכאת. אני כמעט מחכה לה בקוצר רוח.

 

 

 

נכתב על ידי , 29/1/2014 19:59  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פועה ב-15/2/2014 18:44
 



לדף הבא
דפים:  

81,959
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפועה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פועה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)