לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על קצות האצבעות


כל הזמן בתנועה

Avatarכינוי: 

בת: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

מכונת כביסה


נכון שכל הדברים מתקלקלים יחד?

אז השבוע התקלקל לי הטוסטר אובן, התקלקל ככה שלא היה שווה תיקון. לא חשבתי פעמיים ונסעתי לקנות אחד חדש.

את רוב העלות שילמתי עם תויי השי ששמרתי מהחג האחרון, כן, אני לא קונה אוכל בתווי שי, רק מתנות. וזו היתה אחלה מתנה, קניתי בחמש מאות שקל והוספתי עוד מאתיים שישים, לקחתי את הטוסטר אובן והלכתי הביתה שמחה וטובת לבב.

 

אבל עם טוב לבב אי אפשר לשלם במכולת ולכן מכונת הכביסה שלי התחילה לעשות בעיות.

רק שמכונת כביסה לא כל כך קל להחליף ואם היא מתקלקלת כדאי לבדוק למה.

שמתי לב שהיא לא מצליחה לנקז את המים ונתקעת בשלב הזה.

גיליתי את זה כשכיבסתי סדינים של הכלבות, מגבות שלהן וסמרטוטי רצפה, ככה שההשריה הארוכה במים רק הוסיפה ארומה מזעזעת לכביסה שגם ככה לא סבלה מעודף ריחניות.

מה עושים כשמכשיר חשמלי מתקלקל? 

קודם כל נכנסים ללחץ, אחר כך מנסים להבין מאיפה הבעיה מתחילה.

הבנתי שהבעיה בניקוז, ושהמכונה מנסה להוציא את המים ולא מצליחה ולכן הסקתי שהבעיה היא כנראה בצינור הניקוז של המכונה.

בדקתי אותו וגיליתי שהוא מוציא מים בכמות ובזרם איטי ביותר בזמן ניקוז המכונה מחד, ומאידך הוא שבור ומשפריץ מהמקומות השבורים.

זה השלב שבו התקשרתי לגמל ושאלתי אם הוא חושב שצריך להזמין טכנאי לכזו תקלה או שאני יכולה להתמודד לבד. 

צילמתי לו את כניסת הצינור למכונה ותוך כדי כך הבנתי שאני לא יכולה לטפל בזה לבד.

 


 

זה נכנס ישר לתוך המכונה, זה לא צינור מתברג חיצוני כמו צינור המים שנכנס למכונה.

הגמל הציע כל מיני הצעות ואופרציות, ואני הבנתי שבשלט רחוק הוא לא יכול לעזור. קצת התייאשתי כי המכונה כבדה לי וקשה להזיז אותה, אפילו את הצילום הזה היה קשה לצלם...

אז פניתי לתלם שהיה בנסיעה רחוק והבטיח שירים טלפון כשיחזור ויראה מה הוא יכול לעשות. לא שאני סומכת על תלם כעל הנדי מן, אני חוששת שאני יותר מוצלחת ממנו בתחום, אבל הוא יותר חזק ממני , זה בטוח. בכל מקרה כל החוזק שלו לא עוזר לי כשהוא רחוק.

במר יאושי פניתי ליוגה וביקשתי שתשאיל לי את הפעוט שלה, אחרי הכל הוא מהנדס, הוא בטח יוכל לעזור. אבל היא ביקשה שאתקשר אליו כי הוא לא לידה , אבל אני, גם ככה היה לי מספיק קשה לבקש עזרה ממנה, אז לבקש שוב, ממנו, המממממ לא.

 

מאחר ולא היתה לי עזרה פתחתי את הניקוז התחתון של המכונה, הוצאתי את עודפי המים וכך, כשהיא טיפה קלה יותר הצלחתי להזיז אותה קצת. החלטתי שאולי לא אוכל לפתוח את גב המכונה, אבל בטח אוכל לשבור את הצינור המחורר ושבור ממילא, להחליף את רובו על ידי הארכה עם צינור תקין. יש פתרון! אולי!

מלאת עליצות זינקתי לאוטו ונסעתי לחנות הקרובה הפתוחה, שם קניתי צינור ניקוז חדש.

בנתיים הגמל התקשר ואמר שהוא יבוא אחר הצהריים לסדר לי את המכונה.

אמרתי לו שאולי אצליח לפתור את הבעיה ושלא ימהר להתניע את המכונית.

חזרתי הביתה, חתכתי את הצינור הישן וחיברתי את השארית שלו לצינור החדש שקניתי.

גיליתי שצדקתי והיתה חסימה רצינית בצינור הניקוז 

 


 

פתקית שהתנתקה מאיזה בגד אספה סביבה טינופת שלא נדע...

חיברתי את המכונה לחשמל והפעלתי אותה, חיכיתי בנשימה עצורה לשלב ריקון המים, אל יקל הדבר בעינכם, זה לוקח הרבה זמן וקשה לחכות ככה בנשימה עצורה, אבל כשהגיע הרגע לא היתה מאושרת ממני לגלות שהמכונה מצליחה לרוקן את המים.

מרוב שמחה כיבסתי מחדש את הסדינים והמגבות המסריחים של הכלבות.

על השמחה העיב רק שפריץ המים שפרץ לו מחלק הצינור הישן ושבור (כן, פספתי את החלק השבור הזה).

הודעתי לגמל שהצלחתי חלקית אבל נראה לי שגדול עלי לפרק את מכונת הכביסה בשביל להחליף לגמרי את הצינור הישן. בכל מקרה זה כבר לא דחוף, כי המכונה עובדת.

הגמל אמר שישמח לתקן לי כאשר יבוא לבקר בפעם הבאה.

 

מה שכן, אחרי שהצלחתי לתקן את מכונת הכביסה שלי, הרגשתי כמו תותחית על. ברור לי לגמרי למה גברים כל כך נהנים מזה...

 

נכתב על ידי , 28/12/2013 19:14  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פועה ב-7/1/2014 19:34
 



לדף הבא
דפים:  

81,959
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפועה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פועה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)