לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Thoughts, feelings W/E


בלוג אישי, אמ, פשוט ככה.

Avatarכינוי:  OrangeChan

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

אוסף של שטויות. בעיני זה חשוב (;


את האמת? הדרמה קצת פחתה. אני בסדר למרות שיש כל מיני מורדות.
חייבת, פשוט חייבת להתגמש תוך שבוע. אני לא רוצה לגמור שורה שלישית שלא יראו אותי בכלל עודפעם
וזה מופע גדול. זה בשיתוף עם איזשהי אופרה של סינדליה שהקבוצה שלי מופיעה בה וצריך להרים את הרגל וליישר וכל מיני קקי כאלה :S
אני רוצה להתחיל בענף האנימציה, למישהו יש המלצות לתוכנות פשוטות אבל לא מוזרות .. של ילדים בני 5 .
וזהו . כך עברו עליי 9 ימים קסומים של שיגרה ודברים אחרים שאין לי כוח לכתוב עליהם כי היה לי יום עמוס ועייף .
להית' .
נכתב על ידי OrangeChan , 21/9/2011 20:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים זה סתם מכשול אחד גדול


עד שהצלחתי להגיע לאיזשהו איזון בצד החברתי שלי בבית ספר, צצה בעיה אחרת - ענייני החוגים.
אני לא יודעת מה לעשות יש את הריקוד (קלאסי מודרני והיפהופ) שאני לא נרשמתי ואני עדיין שוקלת אם להירשם או לא.
יש את הצד המוסיקלי, גיטרה / פסנתר (שפתאום אני חוזרת לנגן על האורגן ) ויש גם האומנות, שאני לא חושבת שיש חוג אומנות איכותי בעיר .
ואני פשוט אוכלת את עצמי. איך אני אצליח לשלב שיעורים + חוגים (שאינלי מושג לאיזה אני אלך) + חברים + קריאה וציור ומחשב.
זה פשוט לא הגיוני איך מצפים ממני שאני ארחיב אופקים עם ריקוד ונגינה (שאני אוהבת אותם,זה לא שמכריחים) ועוד מפציצים אותי בבית ספר עם
7 עמודים במתמטיקה . (סתם כי התחשק למורה. מקסים) ועוד שאני אשמור על קשרים חברתיים (אני לא בנאדם שמדבר עם ילדים מהכיתה בפייסבוק)
ושאני עוד אקרא ואדאג לשמור על המיומנות שלי בציור ועוד אספיק לשבת קצת על המחשב (צריך קצת לנוח... לא? ) .
ואני רוצה ריקוד, אני סוגשל נהנת בזה ואני מרגישה קצת ריקה עכשיו שאני חסרת חוגים, אבל מצד שני, אני די מתביישת כי אני קולטת שצוחקים עליי
בגלל שאני לא איזה בנאדם עם כישרון לריקוד . ונגינה, ניגנתי עד שנה שעברה על חליל צד, והפסקתי כי זה לא עניין אותי יותר.
אבל מצד שני גיטרה / פסנתר אני יכולה גם ליצור מנגינה משלי, JROCK ווקאלויד זה יכול ממש להיות כיף לנגן דברים שאני אוהבת לשמוע.
ואני לא יכולה לא לעשות כלום. אבל, הריקוד יש עכשיו יוצרים והמורה מחלקת קבוצות - אבל בהיפהופ... אני לא ממש... חושבת שאני מתאימה לסגנון הזה.
אבל חשוב לי גם לבחור במשהו שאני אהנה, שזה יתרום לי, ושאני לא אבזבז סתם זמן.
זה לא שכל אפשרויות בריקוד הן חובה. אני יכולה גם לקחת לדוגמא רק מודרני וקלאסי, (במודרני יש יוצרים ולא התלהבתי מהרעיון, אבל זה עד דצמבר)
זה כל כך מסובך ... ואני לא יודעת מה לעשות. כבר אמצע ספטמבר ואני לא יודעת עדיין לאיזה חוגים ללכת ...
אולי פשוט להמשיך במה שהייתי שנה שעברה, חוץ מהקטע של היוצרים ? יש לי גם מחול מודרני בבית ספר, זה יכול להיות תחליף ...
אני אראה כבר מה לעשות, מה שבטוח הכתיבה עזרה לי להגיע לכמה מסקנות ..

פאק !! יש עוד שלושה שבועות חיסון . עצוב
אני לא יודעת מה קרה בכיתה א' אחרי החיסון, אבל בכיתה ב' אני הייתי הילדה האחרונה בכל השכבה שעשתה את החיסון, פשוט דחיתי את זה.
ושקראו לי בכיתה ב' ללכת אני לא יכולתי לעשות את זה. זה מפחיד אותי. המחטים הדקות והארוכות האלה שדוחפים לזרוע ומכניסים אלוהים יודע מה לגוף.
עם תופעות לוואי של : ' הקאות, סחסחורות, ישנוניות, חוסר תאבון, חום, כאבי ראש ...' ולא לשכוח את האדמויות של המקום והעקצוצים.
אבל מצד שני, זה חיסונים נגד מחלות די קלטניות: פלצת, טטנוס ושעלת . שכל מחלה בויקיפדיה היא מחלה קטלנית .
אני לא יודעת מה אני יעשה, זה כל כך מפחיד אותי רק מלחשוב על זה...

ובמשך השבועיים האלה מתחילת הלימודים לא קרו דברים מעניינים. לקחתי היום ספרים מהספרייה העירונית אחרי שלושים שנה שלא הייתי בה.
יאי.
נכתב על ידי OrangeChan , 12/9/2011 19:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOrangeChan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על OrangeChan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)