לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

forever young


"מול אמת אחת קמות מיליון מעשיות. פעם רק ביקשתי- היום אני דורש לחיות, פשוט לקום לחיות "

Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

4/2012

מחשבות


אני מתגעגעת לליאמי שלי
באלי להיות נאהבת ובאלי לאהוב
איזה מזל שאין לו כסף והוא נשאר בנתיים בארץ
אני כזאת כפוית טובה
אני עייפה אז אני לא עושה כלום כל היום אבל אני לא מספיק עייפה בשביל לישון
וזה מכניס אותי למעגל אינסופי
אני אוהבת את הפנקס שלי ואת המחברת הירוקה, שמה אני יכולה לכתוב באמת הכל
מתישהו אני אהיה חייבת להתמודד איתה
אני חייבת ללמוד לדבר ולהתחבר לאנשים בקלות
ולקנות לי חולצות
אבל אין לי כוח לאמא
נמאס לי שהיא מספרת הכל לאחרים
ואחרי זה מתפלא למה אני לא מספרת יותר
"אולי כדאי שתעברי בצפר" למה נראלך?!

באלי ג'וני דפ וקופסאת גלידה, אבל אין
אני חייבת שקט
אני מתה על המשפחה שלי
נמאס לי מהמשפחה שלי
שיחקתי עם ילד בן 5 בWII והחלטנו להתחתן ולגדל סוסי פוני ביחד
יומיים רצוף על האש
פחחח כאילו שאני אצליח לרדת 5 קילו
אבל אני חייבת, הבטחתי לעצמי
אז בסוף לא יוצאים לטיול שנתי, טוב נו
אמא אמרה להם שהורידו לי את הגשר ואז חייכתי ובבת אחת כל המשפחה התחילה להריע לי ולצעוק "וואו"
לא יאמן איזה קולות הם מצליחים להוציא מהפה
באלי לטוס לאיטליה או כל מדינה אחרת באירופה
אני כל כך הולכת לעשות מרתון חברים עכשיו וישר אחר כך מרתון עספור
טוב להשאר בבית

ליאמי הבבי ליאמי הבבי ליאמי הבבי ליאמי הבבי
בני דודים שלי הכי אדירים בעולם
אה ולאדיר יש היום יומולדת
וגם ללילך, חברה של אבישי
ולמיתר, חברה של דרור, יש עוד שבוע
והיא ממש אוהבת אותי כי אני הולכת למגמת אומנות והיא בי"ב מסיימת אומנות

אורי חזקייה כזה מותק
אתם מרשים לי לצעוק חזק חזק?
בעצם מי שואל אתכם
אני חייבת להביע יותר דעה
הבנתי שאני לא ממש אוהבת אותה
שונאת זה מילה קשה מידי
העוגיות קורנפלס שלה הם הכי טעימות שיש
ושכחנו שהוא לא מת על שוקולד וקנינו לו ליומולדת מתנה ממקס ברנר
דודה אומרת שלכתוב בלי נקודה זה מסמן אינסופי- אז ניסיתי
 
וזה היה פוסט חסר פואנטה בעליל אבל לא ממש אכפת לי
וזהו

 

 
נכתב על ידי , 27/4/2012 23:15  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנחנו נשרוד. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנחנו נשרוד. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)