לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

forever young


"מול אמת אחת קמות מיליון מעשיות. פעם רק ביקשתי- היום אני דורש לחיות, פשוט לקום לחיות "

Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

1/2012

"אני הולך לבכות לך תהיה חזק למעלה"


לבכות עד שכל הדמעות נגמרות.
לבכות עד שהכרית לא יכולה עוד להכיל אף לא דמעה אחת.
לבכות ולהרדם עם דמעות שממשיכות לרדת.
לבכות בתקווה שאולי,היום, אחרי שנתיים, אתה תחזור. תתן לי חיבוק אחרון.
לבכות ולחכות לחלום שאולי תופיע בו. אבל לא, אף פעם לא הופעת בו. כאילו סירבת להגיד לי שזה הסוף.
לבכות על כל הדברים שפספסת, כל הדברים שעוד תפספס.
לבכות על הגעגוע שהולך וגדל כל יום מחדש.
לבכות על כל הזיכרונות ממך שלאט לאט ישכחו.
לבכות ולנסות לחרוט את דמותך בראשי, לסרב לשכוח.
לבכות על ליאם ולירוי שכמעט לא הספיקו להכיר את סבא שלהם.
לבכות על הנכדה שעוד חודשיים תהיה לך. על הנכדה שלא תכיר כלל את סבא שלה.
לבכות על הבת הגדולה שלך, שעוד לא זכית לראות מתחתנת.
לבכות על סבתא שלי שלעולם לא תחזור לעצמה.
לבכות עליך, שהיית כמו סבא בשבילי ולפעמים הרבה יותר.
לבכות על המהירות שבה הלכת. ללא שום הכנה מראש.
לבכות כל שנה מחדש, שבוע בדיוק לפני היומולדת שלי, ובתאריך שבו הלכת, לשבת ולבכות מול התמונה האחרונה איתך. 
לבכות בשקט, בחדר הסגור, בלי שאף אחד ישמע.

לבכות על כל מה שמפריד בנינו.
לבכות על המלאך שהחליט לקחת אותך איתו, הרי תמיד לוקחים את הטובים ביותר.
  
לבכות על שנתיים שאתה לא פה.
שנתיים בלעדייך, נחום.

אני מתגעגעת אלייך.
רוצה שתלמד אותי עוד פעם את הקסמים שלך.
שתספר לי עוד פעם את הבדיחות שלך.
שתדגדג אותי, שתשחק איתי.
שתרים את לירוי גבוה גבוה כדי יגע בתקרה. ושתחבק את ליאמי חיבוק חם.
שתזכיר להם שלפעמים חלומות מתגשמים. ואתה שם איתם- ושאף פעם לא תעזוב שוב.
שתגרום לבן דוד שלי להתגלגל על הרצפה מרוב צחוק ושתגרום לאחותי לקפוץ בין הכיסאות מרוב אושר.
שתצחק על הבן דוד הגדול שאז עוד היה "צעיר" על איך שהוא שם את הכובע הפוך.
שתצטלם איתנו תמונות של כל המשפחה יחד.
שתצחק עם הילדים על כמה שאמא וסבתא פולניות.
שתחבק את שושנה ותאהב כמו שתמיד אהבת.
שתיהיה פה עם סבתא, גם כשהכי קשה לה- כי בשבילך היא לא תסכים לתת לעצמה ליפול. בשבילך היא תשרוד הכל.
שמיד אחרי הארוחה תרוץ איתנו לחדר משחקים ושתשחק איתנו (איתי, האחים, הבני דודים שלי והנכדים שלך) בכדור.
שתוכל את הדג מלוח שסבא אכין ותקח כמה הביתה- מה שיגרום לו אושר וודאי.
שתעלה חיוך על הפנים של סבתא.
שסבתא תוכל לראות את אח שלה הקטן, ולא תצטרך לבכות מעל הקבר שלך.

אני רוצה שהשנתיים האלה ימחקו. שאני לא אצטרך לאבד אותך ואת אלון.
שבראש השנה ופסח- תשב גם אתה מסביב לשולחן.
רוצה לחבק אותך חזק חזק, לרוץ לפתוח לך את הדלת אצל סבא וסבתא- בדיוק כשהפעמון יצלצל.

אבל הכי אני רוצה..
שתחזור
נכתב על ידי , 30/1/2012 19:13  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנחנו נשרוד. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנחנו נשרוד. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)