לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

forever young


"מול אמת אחת קמות מיליון מעשיות. פעם רק ביקשתי- היום אני דורש לחיות, פשוט לקום לחיות "

Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

3/2012

בן דוד שלי


בן דוד שלי מגן על אח שלו הגדול.
בן דוד שלי נפגע בשם אח שלו הגדול כשאבא שלו אמר שהוא מתנהג כמו עבריין.
בן דוד שלי אמר שכשמישהו קורא לבן שלו עבריין- משהו פה לא בסדר. 
בן דוד שלי הביעה את העמדה שלו בלי שום צעקות (לא כמו אח שלו).
בן דוד שלי הרגיע את אח שלו הקטן וקרה לו לבוא לשבת עליו.
בן דוד שלי אוהב את המשפחה שלו. 
בן דוד שלי מעריץ את המשפחה שלו.



בן דוד שלי שוכח ולא נפגע אף פעם.

בן דוד שלי עבר טסט ראשון.
בן דוד שלי יצא מהחנייה עם הרכב ואנחנו ישבנו ליד הגדר והרענו לו.
בן דוד שלי רץ במירוץ בתל אביב 10 ק"מ ושיפר את השיא שלו בכמה דקות- למרות שהוא בכלל לא התאמן.


בן דוד שלי סיפר בגאווה איזה כיף זה לרוץ ככה.
בן דוד שלי סיפר איזה תחושת סיפוק זה לרוץ בלי מוזיקה ולעקוף המון אנשים.
בן דוד שלי הציל את אחותי ואותי מטביעה כשהיינו קטנות.

בן דוד שלי בתנועת נוער וכולם יודעים מיהו.
בן דוד שלי במגמת תאטרון והוא אלוף בזה.
בן דוד שלי מצחיק ויכול לגרום לאנשים להתגלגל על הרצפה מרוב צחוק.

בן דוד שלי מעשן ושותה. אבל זה היה צפוי שזה יקרה. כי כולם במשפחה שלו מעשנים ושותים (שני האחים הגדולים וגם ההורים).
בן דוד שלי רגוע מאוד. וכולם אוהבים אותו.
בן דוד שלי חתיך. וכולם אוהבים אותו.
בן דוד שלי מאבד כל דבר.

בן דוד שלי לוקח את הזמן.  

כולם אוהבים אותו, את בן דוד שלי.

כשאני אומרת לאנשים שהוא בן דוד שלי כולם בשוק. 


אני גאה להגיד שהוא בן דוד שלי.
אני גאה להגיד על כל אחד ואחד מהמשפחה שלו- שהם גם המשפחה שלי
נכתב על ידי , 31/3/2012 16:03  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנחנו נשרוד. ב-3/4/2012 21:55
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנחנו נשרוד. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנחנו נשרוד. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)