לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פה יהיו תיאורים של רגעים נחמדים ופחות, תיאורים אנונימיים של בנות מעניינות שאני פוגש וסתם תהיות של החיים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2015

הייתי בחוף הים


החבר שאני הכי מעדיף שלא לצאת איתו, שלח לי הודעה עם הצעה ללכת לים. לא יודע למה, הסכמתי. הוא כזה שאני תמיד ממציא לו משהו וכמעט ולא יוצא איתו. הפעם הסכמתי, הוא הגיע לאסוף אותי ורבצתי על החוף בחוסר מעש בזמן שאני צופה בבנות יפות. לפחות נהניתי קצת. הלכתי קצת למים והייתה שם בחורה אתיופית עם תלתלים, אחת ממש מהממת עם גוף יפה וחזה גדול ביחס לגוף. ממש אהבתי. החבר דאג לקצת פירות, מים ומחצלת שהביא מהבית.

בדרך כלל אני זה שדואג לכל אלו, הפעם פשוט לא חשבתי על זה. קצת לא היה לי נעים שהוא הביא את הכל ואני לא הבאתי שום דבר.

 

אחרי 40 דקות בלבד, הוא היה חייב ללכת. 

כבר 5-6 פעמים שהוא הולך באותה שיטה ואני לא מבין למה. פתאום מרים את הטלפון כאילו שמישהו התקשר אליו, ממש עושה את עצמו מדבר,

ואז רק אומר "אתה רציני? אני בדרך...". ואז מספר לי שאבא שלו לא מרגיש טוב והוא חייב לקחת אותו לבית חולים. נכון שאני לא יכול לשפוט או להחליט אם זה באמת או לא, אבל 5-6 פעמים הוא עשה את זה בדיוק באותה צורה, הרים את הטלפון ודיבר באותה שיטה כאילו חייב לנסוע פתאום לבית חולים.

העניין הוא שבפעם הקודמת, לפני כחודש, הוא עשה אותו דבר רק שאז אמר שצריך להסיע את אמא שלו לבית החולים. ולפני מס' חודשים זה שוב היה האבא. לי זה נראה קצת לא הגיוני, במיוחד שבאף אחת מהפעמים האלו אף פעם לא שמעתי את הטלפון מצלצל. הערתי את תשומת ליבו לעניין, 

אמרתי לו בזהירות שגם פעם שעברה הבילוי הסתיים בצורה כזו. "מה פתאום, אף פעם לא היה לי דבר כזה". אמר לי. אם הוא לקח את אמא שלו לבית החולים לפני חודש- לא יכול להיות שהוא לא זוכר את זה. לרוב זה לא אירוע רגיל ויומיומי במשפחה. 

בהמשך הוא חיפש איפה לשטוף את הרגליים מהחול בחוף הים ונהג לכיוון הבית ממש כמו סבא שפשוט כולם עקפו אותנו בדרך. אם אבא שלו באמת היה צריך להיות בבית החולים- הוא היה טס. לא נשמע לי הגיוני שבכל פעם שאני איתו פתאום מישהו מהמשפחה צריך בית חולים והוא גם היחיד שיכול לקחת אותו לשם. אם לא טוב לו איתי הוא יכול להגיד לי, אין לי בעיה לקבל ביקורת. גם לי יש חסרונות. 

 

דבר נוסף שממש עיצבן אותי זה שהוא השאיר על החוף הרבה זבל, ממש צעקתי עליו על זה, הוא לא הבין בכלל מה אני רוצה ממנו. אני למשל אקח את הזבל איתי לרכב אם לא אמצא מקום לזרוק בו. והרכב שלי יותר נקי מהחדר. לעולם לא אשאיר זבל בחוף.

 

בגלל שהבילוי בחוף התקצר, הצלחתי לקבוע עם חבר שגר מאוד רחוק, אך הגיע לבקר בשכונה. 

ישבנו ודיברנו ביחד והיה ממש טוב. לא ראיתי אותו חודשים ארוכים השלמנו הרבה פערים, דיברנו על החיים וסתם הסתכלנו על הרכבים שלנו.

 

שיהיה שבוע נהדר לכולן!

נכתב על ידי הבוחן העליון , 29/8/2015 23:23  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  הבוחן העליון




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבוחן העליון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבוחן העליון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)