לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פה יהיו תיאורים של רגעים נחמדים ופחות, תיאורים אנונימיים של בנות מעניינות שאני פוגש וסתם תהיות של החיים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2015

יום הבלוג ועוד


רוצה עבודה, עדיין לא מצאתי. בא לי משהו מעניין, אבל שלא אהיה כבול יותר מדי.

 

מזג האוויר השתנה לטובה ונהיה נעים יותר. יצא לי לטייל קצת, אבל בימים האחרונים החברים שלי עם החברות שלהם וכבר לא באים לבקר.

אז רוב הזמן סתם יושב בבית עם עצמי וחושב על החיים. יש דברים שאני רוצה לעשות אבל צריך למצוא עבודה לפני זה. שתהיה קצת הכנסה.

 

היום יצא לי להיות ברכבת והשכנה הפצצה ראתה אותי וביקשה טרמפ. ברור שנתתי בה. כלומר...לקחתי אותה :-). עדיין יש לה חבר ושום דבר לא השתנה, נחמדה וביישנית כרגיל. לראותה בלבד.

 

ולנושא אחר! ישראבלוג שלנו בן 14 שנים, אני נמצא כאן כ- 10 שנים כקורא וכ- 8 שנים ככותב. היה ברשותי בלוג נוסף של שטויות, שלא היה אנונימי.

מקווה שיהיה פה טוב ושיהיה לי הרבה תוכן מעניין לכתוב עליו.

 

היום הוא גם "יום הבלוג העולמי". פעם היו מציינים אותו כל שנה, לא יודע מה היום. לא ראיתי איזכורים לעניין.

זה כל מה שעלה במחשבותיי לכתוב עליו.

 

יום טוב :-)

נכתב על ידי הבוחן העליון , 31/8/2015 20:46  
הקטע משוייך לנושא החם: ישרא-בלוג בן 14
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  הבוחן העליון




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבוחן העליון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבוחן העליון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)