לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פה יהיו תיאורים של רגעים נחמדים ופחות, תיאורים אנונימיים של בנות מעניינות שאני פוגש וסתם תהיות של החיים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

כבר 10 ימים שאני חושב לכתוב


אז קצת עדכונים:

יצא לי להיפגש עם חברים רחוקים מהיסודי, נסענו לדירה של אחד מהם בצפון, הגיע לאסוף אותנו וגם החזיר. לא היה לי נעים אבל הוא התעקש לעשות את הנסיעות. ישבנו במסעדה, דיברנו ונהנינו. הייתה גם מלצרית ממש יפה ועדינה, מהקומפקטיות הקטנות האלו שאפשר לחבק את כולה. חבר שלי טען שהיא נראית בת 17 אבל אני לא יודע להגיד. אצלו בבית די ריק ומשעמם, אין שום דבר מעניין חוץ משתי טלוויזיות ענקיות עם כל החידושים האפשריים. הקירות ריקים, הדירה במיקום רועש באיזור התעשייה, אבל לטענתו הוא משלם מחיר טוב אז זה לא מפריע לו. גם ככה הוא עובר דירה כל שנה. כבר 5 שנים.

אצלו זה נראה באמת בודד, גם רחוק מכל החברים, רחוק מההורים וגם עובד שעות ארוכות שלא משאירות הרבה זמן. לפחות יש לו חברה שבאה לבקר אותו מדי פעם אז הוא לא תמיד לבד. היה ממש טוב להיפגש ולשבת ביחד. 

 

עוד יצא לי להתלוות לחבר שעובד בחברה להעברת רכבים ממקום למקום, טיילנו בחצי ישראל, ראיתי רכבים טובים ודברים מעניינים שלקוחות קונים.

היו רכבים ממש חלומיים שעולים 400 אלף ומעלה והסתבר לי שקונים אותם יותר משחשבתי. ממש כייף לראות ולהרגיש. יש לו עבודה מעניינת. 

מרוב שראיתי את כל הרכבים האלו הבנתי שצריך לעבוד. אבל כשאעבוד- אבין שגם ככה לא אצליח לקנות :(

 

לפני מס' ימים פגשתי בפעם הראשונה את החברה של החבר הכי קרוב שלי, זו שהכיר אותה באתר הכרויות, היא בחורה ממש חמודה.

מדברת על הכל, צוחקת מהשטויות שלנו וחבר שלי לא מסתיר ממנה כלום ומדבר לידה על הכל. היא עובדת וסטודנטית למשהו, נראה שממש טוב לו, הוא מזכיר אותה די הרבה ונוסע אליה כמה פעמים בשבוע. כשישבנו איתה היא שאלה אותי למה אני לבד ואם זה כי אני לא רוצה זוגיות ובאמת שהופתעתי מהשאלה כי לא ידעתי מה להגיד. היא הוסיפה ואמרה שחבל שאין לה מישהי להכיר לי אז אמרתי לה "אני בסדר ככה, תודה על הכוונה הטובה שלך".

לא ידעתי מה לענות על זה אז זה הכי טוב שיצא לי. 

 

הגיע סוף השבוע שזה ממש טוב, אווירה של חג בפתח למרות שאני לא עושה כלום כי ההורים עובדים הרבה ושלושת החברים הקרובים אחד עם הבת שלו ושניים עם החברות וגם אחותי אצל החבר שלה. איכשהו אני אוהב את האווירה, הכתבות בעיתונים וההכנות.

 

שיהיה לכולן חג שמח ותאכלו הרבה תפוח בדבש!

נכתב על ידי הבוחן העליון , 11/9/2015 18:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  הבוחן העליון




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבוחן העליון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבוחן העליון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)