לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פה יהיו תיאורים של רגעים נחמדים ופחות, תיאורים אנונימיים של בנות מעניינות שאני פוגש וסתם תהיות של החיים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

הבחורה שהתחילה איתי חזרה


שלחה לי "התגעגעתי".

אז איחלתי לה שנה טובה.

היא שאלה מתי אנחנו ניפגש, אז שאלתי אותה מה נעשה.

ענתה לי "נתנשק מלא" אז עניתי לה שזה מלא חיידקים.

היא לא הבינה שצחקתי אז היה צריך להסביר לה.

כתבה לי שיש בנינו כימיה טובה, שהיא נעלבה מזה שלא "נלחמתי עליה" כשהפסקנו לדבר.

אני כתבתי לה שיש בנינו הרבה חוסר הסכמה ושלדעתי זה לא יכול לעבוד.

שאלתי אותה מה עבר עליה בזמן שלא דיברנו והיא כתבה אין סיבה לספר לי אם אני גם ככה לא רוצה אותה.

 

כתבתי לה שהחלטתי שאני לא מחפש חברה ושאני כבר רגיל להיות לבד, שאני מתגעגע בעיקר להרגשה.

היא כתבה שהיא לא מחפשת ידיד חדש אלא בן זוג.

איחלה לי "בהצלחה".

 

וזהו.

 

מעדיף להיות לבד מלהיות איתה, סתם הרגשה כזו.

 

שיהיה לכולן חג שמח!

נכתב על ידי הבוחן העליון , 13/9/2015 21:13  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  הבוחן העליון




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבוחן העליון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבוחן העליון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)