לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פה יהיו תיאורים של רגעים נחמדים ופחות, תיאורים אנונימיים של בנות מעניינות שאני פוגש וסתם תהיות של החיים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

יציאה סופר ספונטנית


אתמול, בערך בשעה הזו, כבר אחרי מקלחת, חושב ללכת לישון.

במקרה רואה סטטוס של ידידה (פעם היינו יותר מזה) בפייסבוק ששואל "מי ספונטני". ראיתי את זה קצת מאוחר, בערך 45 דקות אחרי שנכתב.

אז כתבתי "עוד אקטואלי?". תוך מס' דקות קיבלתי תשובה לפרטי שכן וש- "אני מורעבת". כתבתי שאין בעיה ושכבר התחלתי להתארגן.

 

מדובר בבחורה שהייתה עבורי "יותר מידידה" עד לפני כשנתיים. זו שכשהכרנו רציתי לנסות אותה ולא חשבתי שזה אפשרי. הכל התגשם בהמשך.

 

לא התראינו זמן רב וחשבתי שזו הזדמנות מצויינת לגשר על הפערים ולהתעדכן. 

היא גרה רחוק ממני, אני סמכתי על זה שהכבישים יהיו פנויים כי זה ליל שבת ועל הרכב שלי שיכול להביא אותי מספיק מהר כשאני באמת מבקש.

תוך כ- 45 דקות כבר הייתי אצלה, זכרתי אפילו את הרחוב. הייתי שם לא פעם בעבר.

 

היה טוב לראות אותה שוב, הבחורה נראתה טוב כמו שאני זוכר, רק התבגרה מעט. ממש הרגשתי שהיא בוגרת יותר כי פתאום היא מדברת איתי על "נושאים של גדולים" כמו לימודים, עבודה ומעבר למדינה אחרת. אני ממש זוכר אותה שונה. ילדותית יותר. 

דיברנו על הרבה דברים בדרך למסעדה שבחרנו, סיפרה לי על חייה ואני על חיי. היא הזכירה שהיא הייתה אצלי כשההורים שלי היו בחופשה, שאכלנו אצלי ממתקים ושישנו ביחד. לא אמרה כלום על הדברים הנוספים שהיו. אז גם אני לא. אבל עדיין- היה שווה.

 

היא אפילו נותרה אותה סקסית שהייתה, שאלה אותי "מה עם חברה בשבילי?" ועניתי לה שאני רוצה רק חברה בשביל הרגשת הביחד ולא רואה את עצמי ממשיך לחתונה וכל השאר. היא הסכימה איתי ואמרה שלדעתה בכלל לא צריך את זה ושאפשר גם בלי. העיקר שתהיה חברה.

בזמן האחרון הרבה בנות שואלות אותי על חברה וזוגיות ולרוב אין לי מה לענות אז אני אומר ש- "אני בסדר ככה".

 

טרפנו המבורגרים שבכלל לא סיימנו, בחרתי משהו שאף פעם לא אכלתי כי היא טענה שאני צריך לגוון אחרי שאמרתי לה שלרוב אני אוכל מנה קבועה.

באמת שהיה טוב. הכל כי נכנסתי לפייסבוק לפני שהלכתי לישון. זה דחה את שעת השינה שלי בכמעט 5 שעות.

 

כשהחזרתי אותה לבית שלה היה כבר רבע ל 3 בלילה וכשחזרתי לשלי היה כבר אחרי 3 וחצי. והיא עוד התעקשה שאשלח לה הודעה שחזרתי ושהכל בסדר איתי. יפה מצידה.

 

כל זה לא היה קורה אם הייתי צריך לקום מוקדם בבוקר לעבודה שוחקת או אם לא היה לי רכב שעזר בזה. 

אז אני שמח בחלקי. למרות שאני מובטל והיא בסה"כ ידידה טובה מפעם. 

 

תמיד תהיו ספונטניים ותהנו :-)

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי הבוחן העליון , 20/9/2015 23:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  הבוחן העליון




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבוחן העליון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבוחן העליון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)