לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פה יהיו תיאורים של רגעים נחמדים ופחות, תיאורים אנונימיים של בנות מעניינות שאני פוגש וסתם תהיות של החיים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2022

קצת מהיום והבדידות


היחסים עם השכנה ממש טובים, היא תופסת מהידע שלי בכל מיני תחומים כאילו שאני אדם מיוחד.

פגשתי אותה היום, נראתה יפה, התעניינה במה שאני עושה, היא ממש מתוקה. מדברים כל יום, אבל לא יודע מה ייצא מזה. הלוואי ויהיה מעניין.

 

שכן אחר מאוד ניסה לעזור לי היום במשהו שהסתבך לי עם הרכב, שנינו לא הצלחנו ואז הוא העביר נושא ושאל מה עם הבדידות שלי.

לא ידעתי מה להגיד ושוב נהייתי קצת עצוב. הוא כבר אמר בעבר שאני צריך חברה כמו שיש לחבר אחר שלי. באמת לא ידעתי מה להגיד לו על זה.

 

בהמשך החבר וחברה שלו באו להיות איתי קצת, ממש חמודים, באמת כייף להם שהם ביחד. הם רק צוברים חוויות משותפות.

היה לי יום ממש ארוך.

 

לפחות לפני 12 שנים בדיוק בשעה הזו הייתי בדייט שהוביל לקשר טוב. 

נכתב על ידי הבוחן העליון , 20/2/2022 23:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  הבוחן העליון




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבוחן העליון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבוחן העליון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)