לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פה יהיו תיאורים של רגעים נחמדים ופחות, תיאורים אנונימיים של בנות מעניינות שאני פוגש וסתם תהיות של החיים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2022

טוב לפגוש חבר וותיק


בזמן שנסעתי בשכונה, פתאום ראיתי חבר הולך על המדרכה לידי וכלבה לצידו.

מדובר בחבר וותיק, אחד הראשונים שהכרתי בשכונה הזו כשרק הגעתי לכאן כתלמיד חדש בבית הספר. הוא אחד הבודדים שנשארו לגור כאן עד היום.

אני לא ממש בקשר איתו, אמר שאדבר איתו בשבוע הבא ושאבוא אליו לבית. פעם כמעט כל יום הייתי אצלו בבית והוא היה אצלי. לא היה צריך לתכנן כלום, למרות שהתקשורת המיידית הייתה הרבה פחות זמינה. הוא כאן כל הזמן ובכל זאת בכלל לא מדברים. 

 

 

יצאתי לטייל עם השכנה והיה נחמד. לקחתי אותה ברכב והיא הופתעה מדברים שונים שיש לי ברכב, חקרה אותו קצת.

הזמנתי אותה לאכול גלידה, היא רצתה לשלם עלי, אבל התעקשתי לשלם על שנינו בזמן שהקופאי צחק. 

היא הבטיחה שבפעם הבאה היא תזמין אותי לאכול. ליקקנו את הגלידה בכייף ודיברנו על חיינו, באמת שהיה לנו נחמד.

בהמשך עשינו קניות לבית שלה והסתובבנו. ככה העברנו יחד כמעט 3 שעות, הרבה ביחס ללוח הזמנים הצפוף שלה.

מקווה שעוד נהנה ביחד. 

 

 

והנה נגמר לו חודש נוסףמהשנה הזו.

כמעט בכל שנה כתבתי ביום הזה.

נכתב על ידי הבוחן העליון , 30/4/2022 20:14  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  הבוחן העליון




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבוחן העליון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבוחן העליון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)