לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  .Oh, Paris

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

השבוע שעבר \\ הצצה לטבעות הסופר-שיקיות שלי (;


[Example - 'Stay Awake']

טוב אז השבוע עבר בסדר, לא משהו מיוחד, אבל קצת שונה מהרגיל.

בחג לא היה אותו דבר, בלי סבא שלי היה מאוד קשה ובלי סבתא שלי בכלל (סבתא שלי בבלגיה..

אתם יודעים, לנוח קצת מכל הרעש ) היה קצת מוזר, שונה, אפילו מפתיע.

סבא שלי אהב את החגים. אחחח.. הימים של פעם

לבשתי לחג גופייה צבעונית בצבעים כהים- פוקסיה, טורקיז, ירוק נוטה לטורקיז, ורקע לבן. (;

עם כיס בצד שכולו פוקסיה, יש לגופייה בד מיוחד כזה.

ממ.. ג'ינס בהיר, גבוהה עם חגורה שחורה דקה, נעלי בובה עם מעט עקב ופיפיון בצבע שחור.

שרשרת זהב, טבעת פפיון זהב, יד שנייה טבעת טורקיז.

וזהו, מה דעתכם? חח קצת קשה בלי לראות.

ממ.. מה עוד, מה עוד? אה! יום רביעי אני הולכת ליום כיף עם אבא בתל-אביב (כןכן עם אבא, תתפלאו, אמא שונאת את

תל-אביב XD, אף שנאלצת לעבוד שם! חיחי)

זה מתנת יום הולדת, כי עוד לא קיבלתי ממנו [בושות..] הוא הבטיח לקנות לי ג'נסים, חולצות קצת אקססוריז (אם אתם מבינים לאן אני חותרת..)

הקיצר החתירה מובילה ל... שוק הכרמל (:

עכשיו. זה קורה. הצצה בלעדית.

ל....טבעות שלי 3>

חחח, טוב אני חייבת להגיד. יש לי א ו ב ס ס י ה לטבעות!

יש לי כ-14 טבעות ענקיות ו-4 עדינות.

הבאתי רק הצצה לטבעות הענקיות שלי, לא רואים את כולן!

רואים את כולן? השלישית זה פפיון למיי שלא הבין.

וכן יש לי אובססיה לטורקיז ..

לא רואים את כולן, אבל תראו כמה שחורות ענקיות ומגושמות יש לי. אה? (;

עוד 2 טורקיזיות. 2 אלו האהבות שלי *_*

אחת שהייתה בתמונה הראשונה אבל לא ראו אותה כל כך, נכון היא מדהימה?

היד שלי וזו שהוצגה כ"האהבה שלי *_*" (למעלה) קוראות יחד יומנו של חנון (;

חחחחחחחחחחחחח D:

נו מה אומרים?

יש לי עוד 4 עדינות יפות כאלו, אבל לא צילמתי אותן ואין לי כוח להעלות.

נראה. אולי פעם אחרת.

עד כאן,

האנונימית בשבילכם. (:

נכתב על ידי .Oh, Paris , 30/9/2011 22:49  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Oh, Paris אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Oh, Paris ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)