לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Life Is Beautiful



כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011


אז אתמול יצאתי לצלם את חברה שלי וזה מה שיצאמוציא לשון-






 

 

 











 

פעם הבאה אני אעלה עוד תמונות מהסט (:

אשמח מאוד אם תמליצוחיבוק של הסוררת

שבוע מצויין שיהיה!קריצה

נכתב על ידי , 29/5/2011 13:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צילומים!


אז אחרי שקיבלתי את הבייבי שלי (תמונה שלה ושל העדשה בפוסט הקודם!) יצאתי עם חברה טובה שלי לחנוך את המצלמה והנה התוצאותמוציא לשון-









 































 דנדוש המהממת!!3>


 


שיהיה לכולם שבוע מצויין ובהצלחה בבגרות למתמטיקה!(:


(אם אהבתם את התמונות,אני אשמח אם תמליצוקריצה)

נכתב על ידי , 20/5/2011 09:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




קנו לי את הבייבי הזאת-


ואת העדשה הזאת-


 ואני פשוט מאושרת!
נכתב על ידי , 19/5/2011 14:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טוב,אז עבר כמעט חודש...

אז החבר ואני היינו באוקראינה.הגענו לדירה בקייב,בילינו שם יומיים ונסענו ברכבת לסבסטופול במשך 16 שעות (עכשיו נסיעה לאילת נראת לי 5 דקותמוציא לשון). שם גרנו אצל הבת דודה שלי,אלונה, והארוס שלה ואני נהנתי בטירוף. לא רק שבאופן כללי אני אוהבת את אלונה מאוד ונהנת איתה ועם אלכסיי (הארוס) אלא שעכשיו,ששנינו היינו כבר 18 והגענו בלי ההורים,בילינו איתם הכי טוב שיש.בהתחלה הציעו לנו ללכת לראות את המשחק של מנצ'סטר-צ'לסי בפאב עם בירה והכל אז בסוף סיימנו את הערב בבית,עם 2 ליטר של בירה איכותית מהחווית.למחרת,שתינו איתם שמפניה ויין וביום שאחרי,אצל אחות של סבתא,הספקנו לשתות מרטיני,שמפניה,ליקר שוקולד ויין תוצרת בית עם אלוהים יודע כמה אחוזים וזה רק מה שהסכמנו לשתות, היה גם קוניאק ו-וודקה.

האח,אנחנו כאלה רוסים.

אחרי ה-5 ימים הנהדרים האלו חזרנו לקייב,שוב ברכבת,שוב 16 שעות.בילינו שם עוד יומיים נהדרים ובלתי נשכחים.

אז לסיכום-זאת הייתה אחת מהחוויות הכי מדהימות שיש.אני לעולם לא אשכח את זה.

משום מה,יש מעט מאוד תמונות שערכתי כמו שצריך אבל לא נוראקול







 

לצערי,התחילו כבר המתכונות והבגרויות ובאופן מפתיע,הולך לי בסדר...בערך.אולי טיפה פיקששתי את המתכונת במתמטיקה..אבל לא נורא,תמיד יש מועד ב',לא?קריצה




זה.אחד.הדברים.הנסגדים.קול

אז שיהיה לכולם שבוע נהדר

ובהצלחה בכל המתכונות והבגרויות!קריצה

נכתב על ידי , 4/5/2011 16:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxXBellaXx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xXBellaXx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)