לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Secret



Avatarכינוי: 

גיל: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

בכל מקרה ...


שבת עכשו .
שבת .
לישון ... וכמה שיותר .
אין לי יותר כוח ללמוד , לחרוש להכל , התעייפתי .

אני אוהבת אותו .
אני אוהבת אותו .
אני אוהבת אותו .

אני ממש ממש אוהבת אותו .
ואו , כל מה שבא לי לעשות עכשו זה להתכרבל איתו מתחת לפוך עד שאני אמות .
בחיי .



חורף , גשמים . אני כל כך אוהבת את העונה הזאת .
לילה טוב ...
נכתב על ידי , 19/11/2011 01:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיכום שבועי .


ריצות - 3 ימים [ראשון , רביעי והיום (שישי) ] .
אומנם פספסתי אימונים , אבל הגשמתי כמה מטרות -
ריצה רצופה של 5 דק'
ריצה רצופה של 6 דק'
ריצה רצופה של רחוב מסויים .
ריצה רצופה לאורך שיר מסויים .

ואו , אני כל כך אוהבת לרוץ . המוזיקה , הרוח , השקיעה , העננים , המהירות ...
הפעימות המהירות , המבט הממוקד ...
זה כבר הרבה זמן שלא נהנתי ככה .

אני סחוטה מעייפות , שמחה שסוף סוף סופשבוע !
כ'כ להשלים שעות שינה .
שבת שלום :)










נכתב על ידי , 11/11/2011 17:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט תמונות - נמלים וחרקים אחרים .


לא אחפור יותר מיד


י - היו גשמים , ואז ביום שבת בהיר יצאנו ליער . התוצאות הנחמדות :

1:



2:



3:



4:
תראו את הנמלה מימין למעלה . רואים את "הפנים" שלה ממש טוב , וזה נראה כ'כ מגניב .


5:
וכמובן האנשים הנחמדים לא שכחו לטנף את היער ולפנק אותו במגבון לח .


6:
אפילו שהפוקוס פה לא משהו , זה נראה כאילו הנמלים בתוך מים , או שלג , וזה נראה כל כך מגניב שלא יכלותי לותר על התמונה הזאת .


7:


8:


9:
נמלה סוחבת חרק מת .


10:
אחת התמונות האהובות עליי *-*


11:



12:


13:


14:


15:



ותמונה נחמדה לסיום -





מקווה שנהנתם :) אשמח לתגובות חיבוק

נכתב על ידי , 10/11/2011 19:35  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט תמונות - חתלתולים .


אוקיי , אז לפני חצי שנה בערך החתולה שלנו המליטה שני גורים מקסימים - בן ובת .
יש לי תמונות שלהם במחשב , אז החלטתי להעלות כמה :)

כן , זה הספרים שלי .


איזה חמוד , הוא נושך לה את האוזן בעדינות :>












~האהובה עליי~
נכתב על ידי , 5/11/2011 18:36  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRed apple אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Red apple ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)