לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

מישהי לרוץ איתה



Avatarכינוי:  עֹמֶר

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

10/2015

נישואים או מרד


שמעתי את חברות שלי מדברות שבוע שעבר על זה שאף בחורה חילונית או לא בהריון לא תתחתן בגילנו

ובתכלס, עם כל הסלידה העזה שיש לי ממוסד הנישואים איך שהוא נראה היום ומהרבנות ימח שמם

אני תופסת את עצמי חולמת לפעמים על למצוא את האישה שאני רוצה להקים איתה משפחה

או אפילו איש כי אז זה היה הרבה יותר קל

להתחתן בחתונה קטנה עם פרחים לבנים בשיער ותינוק בבטן

שיגדל לבית עם אחים קטנים בכל מיני צבעים שמחכים כל יום לאוכל שלי

ויהיו אנשים שיהיו הבית שלי לתמיד באמת.

 

מצד שני, יש נשים שהן הבית שלי באמת 

ואני יודעת שאני רוצה שנמשיך להיות משפחה ושנרחיב אותה ונקים בית בישראל

אבל מפחיד להגיד את זה כשזה לא בזוגיות

גם אם אנחנו אומרות את זה אחת לשנייה

זה אף פעם לא יהיה אותו הדבר כמו נישואים

ואני יודעת שבמציאות אחרת אם לא הייתי מגיעה לאן שאני כבר היום

כבר היה לי קטני בבטן וטבעת על האצבע

לא כי אני רוצה ביטחון ולהסגר על המסלול של החיים שלי כמה שיותר מהר

אני פשוט כל כך רוצה להיות בית לאנשים סביבי.

 

 

 

 

דרך אגב היום גילגלתי איזה 50 קובות ובזמן הזה חשבתי על נשים

וכל פעם מחדש אני נדהמת מכמה שאנחנו מדהימות וכל מה שאני רוצה בחיים שלי זה שנשים יקיפו אותי תמיד

ואני רוצה להיות האמא שלהן, הבת שלהן, האחות שלהן, המדריכה שלהן, החניכה שלהן, המאהבת שלהן והחברה הכי טובה שלהן.

נכתב על ידי עֹמֶר , 16/10/2015 00:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעֹמֶר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עֹמֶר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)