לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

מישהי לרוץ איתה



Avatarכינוי:  עֹמֶר

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     




הוסף מסר

2/2016

לא שיקרתי


כשאמרתי לך שאני שומרת לך מקום בשורה הראשונה של הלב שלי

אבל עם כמה שהתפללתי שתחזור לשבת

לא האמנתי שפעם תבין למה עשיתי את מה שעשיתי

ושעשיתי את זה בחרתי בך, במקום בנו

 

דיברנו השבוע וזה הרגיש טבעי באופן מפתיע אבל גם לא

עברה חצי שנה וזה הזיז לי דברים בלב בצורה שקשה לי להבין

ויש בי כעס על זה שאתה כזה פחדן קטן ושזה היה חייב לבוא ממני

 

ואין לי מושג מה הולך להיות

כי המחשבות שלי עלייך רגילות לנדוד לריח שלך והטעם שלך והרעש של הנשימות שלך באוזן שלי בלילה

ולא נראה לי שזה הכיוון הפעם

 

לא חושבת שזאת ההחלטה הכי אחראית בעולם אבל הלב שלי רוצה אותך יותר מדי,

בכל צורה שרק אפשר כדי להצליח לוותר על הנסיון הזה.

 

 

 

אני מרסנת את עצמי בקטע אחר עכשיו, כי אני אוהבת את עצמי יותר מדי

אבל בעיקר כי אני אוהבת אותך כל כך הרבה כדי להרוס את זה

נכתב על ידי עֹמֶר , 20/2/2016 20:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעֹמֶר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עֹמֶר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)