לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג בנות (:


במחזור? בעיות עם בנים? לא יודעות מה ללבוש? הגזרה שלכן מטרידה אתכן? בואו לכאן, אני אעזור לכן D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

פוסט 1 D-;


העלאת תמונות - סיז

שלום לכן (:

אני נועה, בת 13, הייתי ישראבלוגרית בעבר, D;

רציתי לעזור לכן, הבנות, בכל הבעיות שלכן, עם בנים,

בתזונה, בגזרה, נשיקה ראשונה וכאלה.. [:

מקווה שאצליח לעזור לכן.

מה בפוסט? ♥

- פינת ביגוד

 

- דירוג תלבושות של מפורסמות

 

- סטים

 

- מבצע בשביל הכיף (:

ביגוד

מה שהכי הולך בקיץ, זה ג'ינסים קצרים עם חולצות פרחים. פרח

(סט מאוד נחמד, ממליצה). החולצת פרחים, הכי מומלץ זו בייבי

דול כתפיות דקות שצמודה באיזור הבטן, מומלץ עם כפתורים, ותיראי בערך כך:

רק כמובן יותר צעירה ^~^

לדעתי זה סט ממש יפה, ממליצה לכן ♥

דירוגים

הבאתי תמונות של כל מיני זמרות מוכרות מכל מיני טקסי פרסים למיניהם,

ואני אדרג את התלבושות שלהן דירוג מספרי.

 

קייטי פרי ומיילי סיירוס

חיטטתי באינטרנט ומצאתי תמונה שלהן בייחד באיזה טקס.P:

רקע: יפה חיובי

שיער: קייטי: השיער מלא ויפה, אהבתי את התוספת חיובי מיילי: תלתלים יפים, השיער חלק. חיובי

התלבושת של מיילי: השמלה חמודה, החגורה מתאימה וכך גם הלק. 10 חיובי

התלבושת של קייטי: המונית, אי התאמת צבעים ואקססוריז, חולצה ומכנסיים מכוערים, סליחה אבל 2 שלילי

 

ריהאנה

rihanna. rihanna fancy dress pics

רקע: יפה חיובי

שיער: מלא, חלק, כמו שאני אוהבת. חיובי

תלבושת: השמלה יושבת עליה טוב, השמלה עצמה ממש יפה וריהאנה נראית בה טוב,

הצמיד והעגילים מתאימים, את הנעליים אני לא רואה אבל בכל זאת מגיע לה 10 חיובי

 

כריסטינה אגילרה

רקע: יפה חיובי

שיער: פלטינה מהמם, כמו תמיד. חיובי

תלבושת: המעיל מתאים לשמלה היפה, אמנם המחשוף מעט גדול מדיי, אבל אני נותנת לה 9 וחצי. חיובי

סטים

 

סט 1

מה צריך?

 

- שמלה כחולה ארוכה עם מחשוף בגודל סביר

- נעלי בובה שחורות

- תיק באפור מטאלי

- צמיד כסף

 

אפשר ללכת עם הסט לקניון,

את תיראי אלגנטית ויפה,

הקפידי  לשים את צעיפך בגרסת 'חורף', כלומר:

כך:

תיראי טוב יותר, וחמודה, הקפידי להשתמש בצעיף רק בעונת החורף\סתיו\אביב,

בקיץ סתם יהיה לך חם.

 

סט 2

 

  

מה צריך?

 

- גופייה שחורה עם הדפס של פיראט

- ג'ינס קצר עם קפלים תפורים בצבע אפור

- תיק אדום וקטן שיכול לשמש להחזקת פלאפון\כסף

נעלי עקב שחורות עם עוגן אדומה עליהן

- משקפי שמש עדשה גדולה בצבע חום\אדמדם

 

ללכת לבילויים עם חברים כך, תיראי נחמד,

הרבה מהחברים יחמיאו לך על הלוק השווה.

טוב, בנווות,

כמעט סיימנו, מבצע (;

 

מאחוריי הבובות D:

 

1.2. 3.

4. 5. 6.

7.  8. 9.

10. 11. 12.

13.14.15.

 

תפוסים:

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15]

 

המנצחת:

תודה על הביקור בנות, מקווה שתחזרו בקרוב לבלוג,

אני מאוד משקיעה בשבילכן, בפוסט הבא מדריכים חדשים ועוד המון דברים (:

כדאי לכן להיות מנויות, כי את המנויים אני מלנקקת בענק בפוסטים שלי.

מקווה שאהבתן את הבלוג,

נועה. ♥

נכתב על ידי , 11/8/2011 15:27  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•נועה• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •נועה• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)