לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BB cream ~ בלוג אסתטיקה וטיפוח לנערות



Avatarכינוי:  BB cream ~

בת: 27



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

Back to school baby (-;


אומנם עבר שבוע,

אבל כמו שכולנו יודעים חזרנו לבית ספר

ואני לא חושבת שזה משהו כלכך עצוב כמו שכולם אומרים ועושים מזה..

אני אישית אוהבת את בית ספר.

אנחנו בסה'כ צריכים ללמוד ולהינות (-;

הבעיה היא שאנחנו קמים בבוקר עצבניים ועייפים, ולי אישית זה גורם לאחר..

אז בשביל אלה שיש להם מיליון סיבות לאחר הינה כמה טיפים איך להתארגן מהר בבוקר ויפה:

~

את קמה בבוקר, פנים שומניות שיער מבולגן !!! בלי לחץ !

דבר ראשון לכי לשטוף פנים ולהתרענן.

תתחילי עם צחצוח שיניים, אני ממליצה על קולגייט מקס וואיט וואן, זה נראה כך-

 

זה מלבין את השיניים כל שבוע גוון אחד יותר, וזה עובד בדוק.

 

~

אחר כך בשביל לנקות את הפנים ביסודיות ולהמנע מפנים שמנוניות יש להשתמש בג'ל ניקוי פעיל לעור מעורב-שמן, זה נראה כך-



 

~


סיימתן לשטוף פנים ואתן הולכות להתלבש.. 

החוק הראשון הוא- להכין את הבגדים בלילה !!! בלי זה אתן אבודות !

ובואו נודה, לא באלכן להתעסק בזה בבוקר אוף

אצלנו בבית ספר יש תלבושת, סמל בית ספר, אז אני הולכת לפוקס וקונה חולצות חלקות ואף אחד לא שם לב..

הן נראות כך-

~

עכשיו מכנסיים

אני חולת ג'ינסים ואם זה לא שיעור ספורט אז אין מצב שתראו אותי בלי ג'ינס..

השבוע קיניתי 4 ג'ינסים מגריפ, 2 ב-300.

הם יפים, הם צמודים, הם סקרצ'ים ונראים כך-

 

יש במבחר צבעים, והם גבוהים ומחמיאים לגוף

~

סיימתן להתלבש והגיע הזמן לשיער..

הודעה לבנות שאין להן שיער חלק - תלתלים זה דבר יפה ! 

לי יש חלק, ואני יודעת שאולי לא נוח לכן איתו ואתן לא אוהבות אותו, אבל לי לא ממש אכפת..

אני אגיד לכן תאמת, אני אוהבת את השיער שלי, אבל גם תלתלים זה שיער יפה..

אתן צריכות למצוא דרך שתחמיא לשיער שלכן, ושתתאים לכן (-:

~

הגיע זמן לאיפור !

אל תשכחו שזה בית ספר, ולפי דעתי כדאי ואפילו רצוי להתאפר, אבל איפור טבעי..

אז הנה 2 סרטונים שיראו לכן איך להתאפר, ומה לעשות כדי לקבל את המראה המושלם לבית ספר (-:

ואפילו איך להסתיר חצ'קונים בצורה הטובה ביותר !

 


~

 

~

 


 

וכל ההתארגנות הזאת תקח לכן 45 דקות - מניסיון (-:

אז בהצלחה בשנה החדשה, ואל תשכחו להרשם למנויים כדי לדעת מתי יעלה הפוסט הבא !!

תהנו ♥

אם יש לכן בעיות או בקשות אתן מוזמנות לכתוב לי תגובה ולספר לי !

 


 

 

איפה תוכלו לרכוש את המוצרים הללו:

מברשת השיניים

סבון הפנים

החולצה

הג'ינס

האיפור

 

נכתב על ידי BB cream ~ , 30/8/2012 19:15  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,350
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , שטויות וכיף , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBB cream ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BB cream ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)