לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The truth is hiding in your eyes, and it's hanging on your tongue. Just boiling in my blood. But



Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

לקוראים!


קוראים יקרים:

כפי שידוע הבלוג חזר לפעולה לפניי כמה חודשים אחרי חצי שנה של הפסקה בגלל בעיות במחשב שלי..

ההפסקה הזאת של חצי השנה קטעה את המוזה ואת הקשר שלי עם הסיפור.

אני מצטערת לאכזב קוראים שנקשרו לסיפור אבל אני לא ממשיכה אותו יותר.

אני כותבת משהו חדש והוא יעלה בקרוב לבלוג..

תודה לכל מי שעקב אחרי הסיפור,בלעדיכם אני כלום!

 

הכותבת בריטני~i'ts britny bitch!

נכתב על ידי , 26/8/2012 06:25  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ממלכת תיאדור-סיפור בהמשכים ב-24/10/2012 16:46
 



לדף הבא
דפים:  

1,866
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סגידות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi'ts britny bitch! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i'ts britny bitch! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)