לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"לחיות הוא אחד הדברים הנדירים ביותר, רוב האנשים פשוט קיימים"

Avatarכינוי:  hatetobefat

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

אוקיי..


יום 3 לדיאטה.

לקחת נשימה עמוקה.

אני אצליח לעשות את זה.

אני אתחיל היום וזה יהפוך להרגל כבר ואני אצליח לרזות.

זה רק 8 קילו.

תחשבי ככה.

אני אצליח.

 

 

תכנון :

 

בוקר - ירק / פרי : 8 עגבניות שרי

ביניים - ירק / פרי : X

צהריים - מנת בשר/עוף + ירקות.כמה חתיכות שניצל מטובלים [200],אפונה, 6 כפות אורז [150],חסה, פרוסת לחם וחצי[100]. אמא לחצה ><

ביניים - ירק / פרי +תה ללא סוכר : גזר גמדי 

ערב - סלט + קצת גבינה + תה ללא סוכר

 

 

סה"כ : בינתיים 450.שיהיה 500.

בתור יום ראשון [בתכלס בתכלס] זה נחמד..:)

 

 

ספורט :

 

- 25 כפיפות בטן

- 25 הרמות כל רגל

- 100 קפיצות בחבל

- אירובי 20 דק' [200 קל'.]


נכתב על ידי hatetobefat , 16/6/2012 11:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא שמרתי.


 כל כך כל כך כל כך כל כך כל כך מאוכזבבבבבבבבבבבבבבבתתתת!!עצוב

34 ימים.

א-נ-י ל-א נ-ו-ג-ע-ת י-ו-ת-ר ב-פ-ח-מ-מ-ו-ת!!!!!!!

 

אני לא .

פשוט לא.

 

אני עדיין יכולה לעשות את זה.

אני אעשה.

לא להשבר!!!!!!!!!!

תחשבי מה יהיה אם תוותרי!!

אוי לא.

לא רוצה!!!

 

 

אני אצליח.

חכו ותראו.

 

עריכה:

פצעתי את עצמי בהקאה היום. כנראה שרטתי עם הציפורניים..

זה כל כך שורףף!!!

זה בחך כזה למעלה..:(

למה אני עושה את זה לעצמי??

ועוד מה האירוניה?

רבע שעה אח"כ דפקתי 10 עוגיות+קורנפלקס.

למה?

 

 

אני לא מוותרת5$@%^@^@#

נכתב על ידי hatetobefat , 16/6/2012 00:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



*התרגשות*


 

 

זו תקופה של סיומות והתחלות חדשות..

אני רוצה לסיים כבר עם השומן הזה..!!  אני רוצה להתחיל דף חדש ובאמת נקי. 

אני רוצה לעשות שינוי בחיים שלי.

 

 

יום ראשון בדיאטה החדשה!!


ל א - ל ו ו ת ר!!!!!!!

 

 

בוקר - 6 עגבניות שרי

ביניים - X

צהריים - סלט חסה , שניצל וחצי צמחוני [לא צמחונית..אבל זה טעים D: חח]

ביניים - טיפה צ'יפס.. -_- [50?]

ערב - 3 פתית + גבינה, לחמניה > הקאה><"

 

סה"כ :

 

בלי הערב 250 קל' בערך.

 

ספורט : X. עייפה מידי.

 





]




 

נכתב על ידי hatetobefat , 14/6/2012 08:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhatetobefat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hatetobefat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)