לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מציאות היא אשליה בלבד, אך אשליה תמידית.


הרעבתניות של בני האדם אף פעם לא באות אל סיפוקן דרך הגשמת חלומות, מכיוון שתמיד קיימת המחשבה שאפשר היה לעשות את הכל עוד פעם וטוב יותר. ~ אשמת הכוכבים \ ג'ון גרין ~

Avatarכינוי:  PinkFluffyUnicorn

בת: 27

Skype:  LittleBrainFucker 



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2014

תראו אותי אני שמח סתם פתאום :))


טוב אני מניחה שאתמול היה לי סתם יום כבד .. בסוף שכנעתי את עצמי לצאת ואני מודה על כל רגע שעברתי אתמול. זאת הייתה יציאה ספונטנית, רגוע ומלאת שיחות כייפיות. ישבנו בים עם נרגילה כמה חברים וזה היה זמן נהדר אחרי הימי דאון שעברו עליי. כנראה שזה היה סתם המחזור...

 

אני רוצה להגיד שבאמת אין על חברים שלי, ואני מתה עליהם ומודה על כל רגע שאני איתם. אני מרגישה שבזמן הזה שאני מכירה אותם ויוצאת איתם באופן קבוע אני נהיית אדם שונה, יותר כייפית, פחות שמרנית יותר אהודה ונאהבת. אני מקבלת מהם מלא תשומת לב שהייתה חסרה לי כמה שנים ואני באמת אוהבת אותם. אין לי מילים לתאר פשוט כמה. חיבוק של הסוררת

 

חוצמזה, ביום שלישי הקרוב אני נרשמת לחדר כושר, והמטרה שלי היא לרדת למשקל 67, נכון לעכשיו, ולחזור לכושר סוף סוף (!!!) ובכללי זאת אחלה מקום להכיר אנשים חדשים. גם הודיעו שליידי גאגא מגיעה בספטמבר להופעה, אז אני מניחה שאני אלך. בקיצור, הכל נראה הרבה יותר ורוד מאז אתמול בערב

נכתב על ידי PinkFluffyUnicorn , 8/6/2014 13:10   בקטגוריות אופטימי, החיים והשאר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,001
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPinkFluffyUnicorn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PinkFluffyUnicorn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)