לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מציאות היא אשליה בלבד, אך אשליה תמידית.


הרעבתניות של בני האדם אף פעם לא באות אל סיפוקן דרך הגשמת חלומות, מכיוון שתמיד קיימת המחשבה שאפשר היה לעשות את הכל עוד פעם וטוב יותר. ~ אשמת הכוכבים \ ג'ון גרין ~

Avatarכינוי:  PinkFluffyUnicorn

בת: 27

Skype:  LittleBrainFucker 



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


אז לפני שבועיים בפוסט הזה סיפרתי על הספר שהתחלתי לקרוא- בלב היער של טאנה פרנץ'. אז המצב הבטחוני המתוח איפשר לי לסיים אותו היום. בין אזעקה לאזעקה ושעות חסרות שינה הספר הזה העביר בצורה נהדרת את זמני.

אני חייבת לציין שאני נורא שמחה שלא התאכזבתי מהספר. כשהתחלתי אותו ראיתי הרבה ביקורות עליו, וחלק לא היו מיו יודע מה טובות.  החסרון היחיד בספר זה בהחלט הדמות המרכזית. הבלש רייאן. הוא קצת גבר מושלם מבחינת עולמו הפנימי, אפילו יותר מידיף בקטע לא טוב, אבל אני מאמינה שזה בעיקר כי הספר נכתב בידי סופרת.

חוץ מזה הספר מספק מאוד ואת האמת, בלתי צפוי בהחלט. נהנתי מאוד לקרוא אותו ודווק בו יש לי המוןןן מרוקרים.

הייתה לי מאין התחברות אמיתית לחלוטין לתחושות של רייאן, הרבה דברים שחלפו במחשבותיו ובתחושותו תיארו במידה כל כך נהדרת תחושות שגם אני מרגישה בתקופה אחרונה.

 

שורה תחתונה, ממליצה על הספר בחום.

שיהיה לילה טוב ושקט לגזרת הירי ולחיילים שלנו ♥

נכתב על ידי PinkFluffyUnicorn , 12/7/2014 02:38   בקטגוריות החיים והשאר, טילים, ספר, ספרים, אופטימי, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 אז בזמני הפנוי מלמידה ועכשיו בנוסף מהחדר כושר אני קוראת. קוראת ה מ ו ן. לפני כמה ימים אמא שלי חברה טובה החליטה לעשות סדר באוסף הספרים ואני כאורחת כבוד הוזמנתי לבחור לעצמי את הספרים שאני רוצה כירושה. אז הנה יש לי כבר מקום לעוד פחות שישה ספרים. אחד הדברים שהכי משכו אותי בו (לפחות לפי מה שחשבתי עד כה) זאת הקבלה בסטימצקי שהייתה בו. הספר נרכש בשנת 2008, וכשחושבים על זה, עברו מאז 6 שנים. אומנם 6 שנים זה לא הרבה בשביל ספר, זה עדיין יותר ישן מרוב הספרים שנמצאים אצלי על המדף (חוץ מהמלך מתיא הראשון ושרה גיבור ניל"י).

אבל כבר בשורות הראשונות של הפרק הראשון, התאהבתי בספר הזה. תקראו ותבינו לבד שקשה שלא להתאהב בו:

 

"ראו הוזהרתם: עליכם לדעת שאני בלש משטרה. יחסינו עם האמת יסודיים אך סדוקים, מחזירים אור באופן מבלבל כמו שברי זכוכית. האמת היא ליבת הקריירה שלנו, סיום של כל מהלך שאנו עושים, ואני שואפים אליה באמצעות אסטרטגיות שהרכבנו בשקדנות משקרים והסתרת עובדות וממגון שלם של הטעיות. אמת זו האישה הנחשקת ביותר בעולם ואנחנו הננו המאהבים הקנאים ביותר, שמתוך תגובה אוטומטית מונעים מאחרים לחזות בה. אנחנו בוגדים בה כמעשה בשגרה, מעבירים שעות וימים כשאנו שקועים עד קהות חושים בשקרים, ואז חוזרים אליה כשאנו מנפנפים בלולאת מביוס של האוהבים: אבל עשיתי את זה מפני שאני אוהב אותך כל כך. ... אני מנסה לומר לכם שני דברים לפני שתתחילו לשמוע את הסיפור שלי: אני משתוקק לגלות את האמת. ואני משקר."

 

הספר הוא של טאנה פרנץ', בלב היער. את האמת עוד לא נכנסתי לעומקו אבל השורות האלא הדליקו בי משהו מדהים. זה פשוט ואוו. מקווה שלא אתכזב.

נכתב על ידי PinkFluffyUnicorn , 23/6/2014 18:01   בקטגוריות ספרים, ספר, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1,001
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPinkFluffyUnicorn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PinkFluffyUnicorn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)