לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Not Anymore.



כינוי:  Fear cuts deeper than swords.

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

הוא העיר בי משהו שהיה רדום בי המון המון זמן.


סה"כ, טוב לי. אני שלמה עם דברים ופעלתנית.


 


הדייט היה מוצלח.


שבוע הבא עוד אחד.


יוצא לי לראות אותו לא מעט.


טוב לי בדירה. התחברתי לשותפות שלי ברמה שלא ייאמנת. הן כמו אחיות בשבילי ואני לא רוצה לעזוב לעולם. זה מרגיש לי הבית שלי.


אני סומכת עליהן ויש לנו אופי שמסתדר מעולה ביחד, לכל אחת תפקיד משלה בסוג של משפחה הזו. כל אחת תורמת משלה. והן החליטו שהוא מצא חן בעיניהן.


 


יתר על כן, שכבר מזה תקופה ארוכה אני מרגישה לשם שיני כי שום דבר חומרי לא חסר לי.


 


חזרתי לחד"כ ואני מרגישה מעולה מכל כך הרבה בחינות בעקבות זה.


 


יש לי פתאום המון מוטיבציה ללימודים.


 


מוקפת בחברים טובים שיוצא לי לראות אותם לא מעט.


 


מנסה ללמוד כמה שאפשר, נראה כמה אצליח - בכל מקרה תמיד יש מוצא.


 


לא ישנה או אוכלת הרבה.


 

אבל הבריאות בסדר ומרגישה שיש תמיכה מהרופאים.



ו...


מסתדרת סוף סוף עם ההורים. (בעיקר כי אני לא גרה בבית, ככל הנראה)



נכתב על ידי Fear cuts deeper than swords. , 8/8/2014 12:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-8/8/2014 13:07
 



קצת בשוק. נפרדנו, לילה שני בבי"ח.


רולרקוסטר. 

 

יום הולדת נפלא, והוא היה נפלא גם, הייתי לא בסדר איתו, הוא נפרד ממני. אני עדיין בשוק מזה, כי היה לי ממש רע, וכי לא ידעתי מה לעשות, והתחרפנתי. 

 

במקומו הייתי פועלת אחרת.

 

מצד שני, הוא ילד... ולא ידע איך לאכול אותי. 

 

אבל ווטסאפ? כשאני במיון? סירייסלי?

לפחות אני בריאה. היה לי מפחיד שם. 

 

 

טוב נו מחר דייט. עם בחור קצת פחות ילד. 

 

יהיה טוב. לוקחת את עצמי בידיים. 

נכתב על ידי Fear cuts deeper than swords. , 4/8/2014 17:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fear cuts deeper than swords. ב-8/8/2014 12:29
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFear cuts deeper than swords. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fear cuts deeper than swords. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)