לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 12




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

הבלוג הופך לסטודיו+ תיקון לשלב הגמר


היי (:

 

אני יודע שזה לא התזמון הכי מושלם, אבל התקבלתי לאקסטרים (extreme help), 

ובגלל שאני מעלה שם פוסט פעם בחודש, אוכל להמשיך לעדכן פה, אבל בתדירות נמוכה בהרבה, בגלל זה אני הופך את הבלוג לסטודיו- 

כדי שלא אצטרך להתחייב להעלות פוסט כל שבוע.

 

תיקון לשלב הגמר:

 

 

כל מי שהגיש עובר - 

נטע, קרן, רותם ומילקי(אפרת)

 

משימת הגמר מורכבת משתי משימות חובה.

 

המשימה הראשונה

עליכם לעצב עיתון(שער), שעליו יש כתבה/תקציר לכתבה עם תמונה(הגדולה), של אחד מהנושאים של שתי המשימות הקודמות.

לדוגמא: 

נגיד עיצבתי דיסק של ריהאנה ועשיתי ס"סים על האנטומיה של גריי לדוגמא, בשער של האלבום צריכה להיות או ריהאנה, או חלק מהקאסט של האנומיה של גריי.

 

המשימה השנייה

 

עליכם לעצב פאן ארט/עיצוב חופשי- על הנושא השני שבחרתם (קרן- תעשי או על קרלי או על בריטני).

 

 

בהצלחה (:

 

 

 

 

נכתב על ידי , 10/12/2012 12:00  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מעצבות Forest בפוסט 14 , פוסט PSD ענקי!!! ב-4/1/2013 12:47
 



לדף הבא
דפים:  

16,588
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAqua Help&Designs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Aqua Help&Designs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)