לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הטימטום חוגג, השפיות עושה beer bong בעמידת ידיים, הדיכאון והפסימיזם מצאו להם חדר נפרד, הפזיזות חזרה הביתה מוקדם כי יש לה עבודה בבוקר והעיקשות מורידה שאטים במטבח עם ההתנשאות וההישגיות.

Avatarכינוי: 

בת: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

עבודה בחול המועד


הגעתי לעבודה, הכנתי מצה עם שוקולד ובלסתי אותה תוך כדי צפייה בפרק של big bang theory. אני מבינה שאין לי על מה להתבכיין (חוץ ממשכורת), אבל יש לי שקעים מתחת לעיניים.
נכתב על ידי , 27/3/2013 10:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



On the plus side


אחד היתרונות הגדולים בתפקיד החדש שלי (מעבר לעובדה שהוא משאיר אותי מאחורי הקלעים של העולם המכירתי ולא מכריח אותי להיות כל היום על הטלפון ובהתנהלות ישירה מול לקוחות) הוא בכך שאני יכולה לשים אוזניות ולשמוע מוזיקה בזמן שאני עובדת, מה שלא יכולתי לעשות לפני כן (בעיקר משום שהייתי בטלפון כל היום, וגם קצת כי יחד עם המשרד החדש ירשתי אוזניות טובות יותר מהקקיות שהיו לי).

כן, יש לי משרד חדש, עם חלון, שזה נחמד, ופחות פרצופים חמוצים לראות מולי כל היום.

היום זו שאני מחליפה עזבה, והיות והיא הייתה החברה הכי טובה שלי פה, יש הרגשה מוזרה-עצובה שכזו.

ומנגד- סבלתי כל הבוקר מכאבים נוראיים. אני לא יכולה לחכות למחר ב12:00.
נכתב על ידי , 14/3/2013 12:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גודש בראש, וקצת באף


הראש שלי מתמלא באלים ורוחות שוב.

קצת מתוך יאוש, קצת מתוך מחשבה שאין באמת כבר מה להפסיד בניסיון הזה.

לא מבינה אם יש לי שליטה על המתרחש.

רגע אחד נראה שהחיים שלי הם רצף של סבל עם הבזקי ביניים קטנים של אור, ולפרקים פתאום נדמה שיש פואנטה לכל הטימטום הכאוטי הזה.

ספגתי יותר מפלות השנה משיכולתי אי פעם לתאר, כל מה שחשבתי שידעתי על עצמי ועל העולם התרסק ונשבר, אולי זה לטובה, אולי זה למטרות חישול, אולי אני פיניקס, ואולי כל זה סתם, ואולי אני באמת לא מסוגלת.

מחלות חוזרות, הרפואה הציבורית מאכזבת, מה שמאלץ אותי להוציא סכומי עתק שאין לי וללכת למרפאות פרטיות. אין ספק שלהיות אישה זו מחלה.

ומנגד- פחות משבועיים מאז שנכנסתי לתפקיד חדש בעבודה- אני מקבלת הצעה לאחד אחר, טוב יותר, מבלי שבכלל אבקש- פתאום אנשים ממליצים עליי, לא יודעת על סמך מה אבל זה קורה.

עכשיו כאילו כל הכאוס המרקד סביבי לא מספיק אני גם מצוננת, אבל ניחא.

פתאום איכשהו נראה שבמשך זמן מה היקום בנה תפאורה שלא הצלחתי להבין, הניח דברים במיקומים מסויימים, גרם לי לפנות לפה ולשם כמו מריונטה, ופתאום ברור שדברים לא יכולים היו להתרחש אם לא הסדר הנורא ספציפי הזה בו הכל קרה.

הכל קורה.

אני מנסה לומר לעצמי שאני חיה בשביל עצמי, אבל האמת היא שרודולף הוא נקודת האחיזה שלי בעולם. בחודשים האחרונים כל מפלה קטנה החזירה אותי למחשבה האחת היחידה- למה לטרוח? למה לסבול? לחתוך את הורידים לא באמת יכאב כל כך ואז תהיה עלטה וסוף וכלום וקץ לסבל. אבל עכשיו.. אולי באמת כל הבעיטות האלו חישלו אותי.

כשאני כותבת את זה זה נשמע רע יותר משזה- אני ורודולף מתכננים דברים מדהימים לשנה הזו, דברים מהנים, דברים שחיכינו להם כבר הרבה זמן, וזה נהדר, והמחלות שלי הן ברות טיפול (אם כי ניתוחי ויקר, אבל עדיין, זה לא בדיוק סופני), ובעבודה איכשהו דברים מסתדרים והתפקיד החדש הזה הוא אפילו איכשהו מעניין על אף שבאופן כללי התחום של החברה הוא לא שלי, ואפילו המפלות שלי עם ההסבה המקצועית הובילו אותי לבחור מסלול שיוביל אותי לשם בדרך קצרה ופרקטית יותר, מה שגם מסתדר לא רע, ואפילו המשמעת העצמית שלי בשיפור- אני אתחיל ללמוד רק באיזור אוקטובר אבל כבר אני יושבת כל ערב עם ספר הJAVA וECLIPSE פתוח מולי, כותבת תוכניות קטנות וסתומות, אבל העיקר שכותבת, בכוחות עצמי, לומדת, לא מסיחה את עצמי עם שטויות (היום לא נחשב, היום הייתי קצת חולה).

בקיצור- Where lies the law- in stars, or temples?
נכתב על ידי , 11/3/2013 19:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSpartakusit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Spartakusit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)