לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 26



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

בצפר. יום מספר 2. כישלון חרוץ.


אוי אוי..... למה אני ככ ליאורית כזו? למה לא בורכתי בכישרון במתמטיקה ובכוח להקשיב בשיעור?


היום היה פשוט כישלון. לא הבנתי מילה מהמורה למתמטיקה וכמעט נרדמתי בשיעור אנגלית, שלא לדבר על תרבות ישראל.


למזלי היה שיעור אמנות שזה עשה לי את היום (: עשינו קולאז'ים זה היה ממש כיף ומשחרר....



החלטתי שאני נכנסת לכושר ורצתי איזה חצי שעה בהליכון שבמרתף. הייתה אחרי זה כמו סמרטוט....

זה לא היה כיף. טוב נו, זה יהיה שווה את זה בסוף לא? זה עדיף על להיות זקנה מקומטת שבקושי זזה ;)


 


 


התחלתי לכתוב סיפור בהמשכים, יחמם לי את הלב אם תקראו חיבוק


 http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=760552


 


 


שבוע טוב לכולם ;)


נכתב על ידי , 4/9/2011 16:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משפחתי וחיות אחרות , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust LioR:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just LioR:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)