לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 26



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

:)


עמית בא אלי (:

זה מאוד נחמד.... אין לי מה לספר כרגע..... כי כל היום הייתי בבית ונרקבתי לי מול המחשב בנסיום כושל לכתוב סיפור שאולי ירשים את המורה שלי לספרות.

אני שונאת לכתוב אין לי סבלנות  לזה.

צירפתי תמונה שלי למטה, נכון שאני יפה?


 


חחח.... אני חסרת חיים ^^"

בכל מקרה חשבתי להחליף עיצוב וכן אני יודעת שרק אתמול החלפתי!! 

אבל בטעות יצרתי את המטריילר הכי מושלם שקיים!! X3

אז נחליף עיצוב חיובי

~עדכון 19:43~
מית לא בא אלי בסוף - טוב לא נרוא.. במקום שמית יבוא אלי יצאתי לטיול אפניים בשטח עם אבא שלי ומיי, היה ממש כיף.
שבוע טוב לכולם! ;) 
נכתב על ידי , 3/9/2011 16:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קסמו של השעמום (;


ממש שעמם לי וזה מה שמצאתי! XD


תפוס את הספר הכי קרוב אליך , לך לעמוד 18 , שורה ארבע , תכתוב מה שכתוב שם


"'אלה שלובשים בגדים שחורים ועוסקים בעניינים קודרים," הוא..... '


תמתח את יד שמאל שלך הכי רחוק שאתה יכול . במה אתה נוגע ראשון


במסך של המחשב


מה הדבר האחרון שצפית בו בטלוויזיה


iCarly


בלי להסתכל , נחש מה השעה


חצות וחצי?


עכשיו תסתכל על השעון , מה השעה


חצות ו21 דקות


לא כולל המחשב , מה אתה שומע


רעשים עמומים של מוזיקה,יש אירוע בהמשך הרחוב


מתי פעם אחרונה היית מחוץ לבית


חזרתי לפני שעה


על מה הסתכלת לפני העידכון הזה


ישראבלוג , לחפש משו מעניין .


מה את לובשת ?


חולצה כחולה עם מר שמח (חחח...) ושורט סגול...


על מה חלמת בלילה שעבר


אמממ לא משהו מיוחד.... על עומר


מתי פעם אחרונה שצחקת


אמממ..... כשאחותי דגדגה אותי לפני 5 דקות בערך ?


מתי פעם אחרונה שהתנשקת עם מישהו ?


ס_ס


מה אתה חושב על השאלון הזה ?


בע .


מה הסרט האחרון שראית ?


 אקווה מרין :)


 אם היית נהפך למולטי מיליונר בן-לילה , מה היית קונה ?


 סוסיםםםםם!!!!!! ♥ ♥ והרבה


ספר לי משהו על עצמך שלא יודעים עלייך :


אני עובדת רק לפי תחושות בטן


אם היית יכול לשנות את העולם בלי קשר למצפון או פוליטיקה, מה היית משנה ?


את האנשים .


ראית משהו מוזר לאחרונה ?


ראיתי כלב עם תחתונים על הראש (רציני.) זה היה הזוי O_O


אתה אוהב לרקוד ?


כשאף אחד לא מסתכל..


ג'ורג' בוש - טיפש עם עוצמה או מישהו שיודע מהחיים שלו ?


הוא לא מת ?


אם ילדך הראשון יהיה בת , איך תקרא לה ?


מסתבר שאני בהריון ? טוב נו נזרום עם זה <: יקראו לה נואל ♥


אם ילדך הראשון יהיה בן , איך תקרא לו ?


אני אקרא לו סטיב. חד משמעית סטיב.

 

 

לילה טוב (;

 


נכתב על ידי , 3/9/2011 00:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



~עדכון~


חחח אני אצל סבתא וסבא והדודים שלי קנו לה MP והיא ביקשה ממני להתקין לה שירים.

MP+סבתא=מזמורים של קרן פלס ומירי מסיקה בכל הבית ותליית ציורים הפוך XD

חחחח..... סבתא למה את ככ סבתא כזאתי? כזאתי שמחה כזאתי ומזייפת כזאתי? חיבוק

אוי סבתא.... מתי תביני שלא התברכת בכישרון השירה של סבא? XD

אבל אי אפשר להגיד שהיא סבתא רעה! היא סבתא מושלמת!!! לא חפרנית מדי ולא זקנה מדי ולא מבולבת מדי אבל כן דאגנית מדי

 

ובפעם השלישית

שבת שלום לכולם ושבוע טוב!


חחח... אני יודעת שאף אחד לא באמת מתעניין במה שאני כותבת

אבל זה פשוט כיף לכתוב את זה! :9

נכתב על ידי , 2/9/2011 21:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משפחתי וחיות אחרות , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust LioR:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just LioR:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)