לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 26



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

עובדות על עצמי (: כל פעם נוספות חדשות


אני מרוצה מהעיצוב החדש! סליחה מית


יש בו סוסים והם מזכירים לי את שדידה (הביי)


אין לי מה לעשות אז אני אכתוב כמה שיותר  עובדות על עצמי :)


 


1.אני ביישנית ליד אנשים שאני לא מכירה

2.אני מתמכרת בקלות

3.אני אוהבת לרוץ!

4.אני אוהבת סוסים ♥

5.אני נמשכת לחננות (תמיד)

6.אני חולמת בהקיץ יותר מדי

7.יש לי שמיעה סלקציבית (איך רושמים את זה?)

8.אני לא מסוגלת להסתכל לאנשים שאני שונאת בעיינים

9.אני מסוגלת להעסיק את עצמי שעות עם כדור קופץ

10.אני יכולה לקרוא רגשות לפי העיינים (אני הזויה D:)

11.אני חולה על לקים

12.אני אוהבת אמנות

13.אני אינטיליגנטית בהכחשה

14.אני אוהבת לעצבן אנשים בכוונה

15.אני חוצפנית

16.אני חולה על מוזיקה

17.אני אוהבת לכתוב הרבה עם המקלדת

18.אני מבזבזת הרבה כסף על חשבון פלאפון

19.אני לא מסוגלת לבחור צבע 1 שבאמת אהוב עלי

20.אני לא יכולה לאהוב אותו זמר ליותר מחודשיים

21.אני בקיצור;לא החלטית

22.יש לי נטיה להתכחש

23.אני לומדת לאהוב לקרוא

24.אני רוצה ללמוד אסטרונומיה ולקנות טלסקופ מקצועי מגניב XD

25.אני פחדנית אבל כשאני תופסת אומץ,עד הסוף.

26.גדלתי בחו"ל ואנשים אומרים לי שבגלל זה אני "איכותית" אבל אני חושבת שזה שטויות ושזה לא נכון

27.אני מתגעגעת לחו"ל...... ):

28.קשה לי לא לישון במיטה שלי

29.אני אוהבת ריח של תרופה

30.חוש המישוש שלי הוא החוש השולט

31.אני שונאת מגע

32.אני מפוזרת אבל כשאני רוצה להתארגן אני מצליחה

33.יש לי זיכרון שזוכר דברים מעבר ומתקשה לזכור דברים שקרו לאחרונה

34.אני ימנית בכתיבה וציור

35.יש לי קורדינציה חלשה

36.אני צריכה משקפיים אבל לא מוכנה לשים כי אני לא מוצאת מסגרת שמחמיאה לי

37.אני אוהבת להיות לא שייכת

38.אני לובשת רק גופיות (מחוץ לבצפר)

39.אני ממש אוהבת שפתוני יובש

40.היו לי (עד עכשיו) 3 חברים ורק 1 מהם הוא הצלחה (ביינתים)

41.אני גרועה בכיוון דברים

42.אני מומחית בהמצאת תירוצים

43.אף אחד לא מכיר אותי באמת

44.אני מאוד מסתורית 

45.אני לא מדברת הרבה

46.אני כמעט ולא מחייכת
אבל 

47.אני צוחקת המון

48.ההורים שלי מעדיפים את אחותי (נראלי)

49.אני אוהבת בוץ!!!! ♥

50.אני מאמינה בגלגולים

51.אין לי כישון שכנוע

52.יש לי כשרון סחיטה

53.אני חושבת שהעיינים שלי הכי יפות שיש,אפילו שהן חומות

54.אני שותה רק מים או מים בטעמים ומיצים סחוטים

55.יש לי ציפרניים מגעילות

56.אני לא סובלת דברים לבנים (הם נקיים מדי)

57.אני רעבה עכשיו.

58.אני מעדיפה את הסבא וסבתא שלי מצד אמא

59.אני לא רגישה

60.שונאת רומנטיקנים דביקים

61.שונאת קולנוע

62.אני מרוצה מהפלאפון שלי. ולא אכפת לי כמה הוא שרוט ומגעיל

63.אני שרוטה בשכל

64.אני מוזרה ואני גאה בזה

65.אני לא גזענית

66.לא האמנתי שאני אגיע למספר הזה

67.קשה לי להעריך מה שיש לי

68.אני לא מסוגלת לסבול נעלי עקב

69.אני שונאת לקבל כסף ליומולדת

70.קשה לי להודות בדברים כמו למשל שאני אוהבת את עומר לוי.יפה אתם חכמים 

71.אני שונאת דרמה

72.אני לא מרגישה ישראלית

73.אני שמחה שאני לא מרגישה ישראלית

74.יש לי דיסלקציה (בקריאה)

75.אני אוהבת ג'ינסים [=

76.אני מתחילה להתחרט שהתיידדתי עם ה"אויב"

77.אני מתגעגעת לימים שהייתי קטנה ותמימה >:

78.יש לי אוסף צדפים מאז שאני בת שנתיים! אוסף מדהים ~התרברבות~

79.אני לא מאמינה באלוהים

80.אני בחיים לא יעשן\עישנתי\מעשנת!!!!!!


אני כל הזמן מוסיפה דברים חדשים 


שבת שלום!!!

 


 



 


 


 

 


 

נכתב על ידי , 2/9/2011 17:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום ראשון בבצפר-אחד הימים ההזוים. אם לא-ה!!


חחח.... זה היה אחד הימים הההזויים שהיו בחיי.....


היום התחיל בהשקמה של שתי דקות לפני השעון המעורר בשעה 05:58 בדיוק!


המשיך בהתארגנות מהירה להפחיד ושתיית 3 כוסות שוקו אולי 4 מרוב התרגשות.


והתקדם לכיוון אחר לגמרי-האוטובוס אחר ברבע שעה והתייבשתי עם שני החנונים שעולים איתי בתחנה.... 


אחרי 5 דקות נסיעה משעממות במיוחד הגעתי לבצפר והותקפתי חיבוקים מהחברות החבקניות שלי (*לפרוטוקול:אני לא חבקנית! אני מחזירה חיבוקיםן מתוך נימוס....) ואז נכנסתי לבניין שלי; שמסתבר ששופץ!! 


 


 <-האושר שלי ושל חברות שלי כשראינו ששיפצו לנו את הבניין


 


ואז הלכתי לפש חברה לא חבקנית כדי שלא יצאו לי הכליות מהאף ומצאתי את פיצקה! שדי התעלמה ממני והיא הייתה אכזה כי היא הייתה עסוקה בלהשלים את העבודה במתמטיקה -_- 


אז יצאתי מהכיתה שלה והתחלתי לעלות במדרגות שלא נגמרות והגעתי ללוקר שלי  תאמינו לי הוא החברה הכי טובה שלי בבצפר (;


ואז היה צלצול,שרלה המחנכת שלי שהיא רק במקרה גם הרכזת שכבה שלנו נכנסה וזה היה מוזר! מאוד מוזר. לא יודעת למה!


שעתיים של חפירה על חוקי בית הספר החדשים שעודכנו בעקבות המנהל החדש (אשר אשר ) ואז הגיעה השעה השלישית-תרבות ישראל,או כמו שקוראים לזה בבצפר של גל; מורשת. דווקא היה כיף עם טל... היא גם לא נתנה לנו ש"ב


ועכשיו לאחד החלקים היותר גרועים שהיו ביום ההוא; ההפסקה.


אני לא זוכרת במדויק מה היה בה אבל אני זוכרת שהיא הייתה משעממת ושלא מצאתי את עומר  עכשיו אתם בטח שואלים את עצמם אם מישהו בכלל קורא את זה למה הייתי צריכה את עומר? אז ככה; לא ראיתי את עומר שבועיים חוץ מבבר מצווה של מית שבה הוא היה עם החברים הבנים שלו ורציתי לראות אותו 


אז זו הייתה ההפסקה. ואז שיעור ספורט (*אווירת דרמה) וכמו שחשבתי. נתקעתי שוב עם מריים  היא שונאת אותי!!! (הדדי) וגם היא מעבידה אותנו כאילו אנחנו בווינגייט! אבל זה דווקא היה נחמד כי הכרתי לי חברה חדשה D: זוהר. היא ממש נחמדה רק שה"אויב" ודנה הרסו אותה לגמרי עם הדיבורים המפגרים שלהם.


ואז בהפסקה  הראיתי לזוהר איך פותחים את הלוקר ואז היה לי שיעור ספרות!! :O שהוא היה השיעור הכי מעניין שהיה לי בחיים.


חשבתי לעצמי בשיעור ספרות זה שיעור ספרות,למה שאני לא אקרא עכשיו D: והתחלתי לקרוא את ירח כחול (יא! יש לי אותו 3:) ואז אחרי כמה דקות קריאה אני שמה לב שהמורה בוהה בי, אני מרימה מבט והיא מסתכלת עלי במבט של תפסיקי או תענשי אז הפסקתי לקרוא ואז היא ניגשת עלי


"גיברתי הצעירה אוהבת לקרוא?" היא שואלת בקול "מתוק"


ואז אני עונה לה בנימוס "כן,מאוד"


"אני מאוד שמחה לשמוע. אבל האם תועילי בטובך להכניס את הספר עכשיו"


אני מהנהנת ומחזירה לתיק. אחרי כמה דקות אני מוציאה אותו שוב (לפני זה אני מוודא שהיא לא מסתכלת)


"חמדתי, למה את קוראת אחרי שאמרתי לך להפסיק?"


"כי זה שיעור ספרות. וזה שיעור על ספרים לא?" אני אומרת בחוצפה וואו זה היה כיף!


"אז אנא ממך." היא מתכוננת לשאגה.... "תפסיקי לקרוא מיד! את רוצה הפרעה במשו"ב בראשון לספטמבר!?" 


רציתי פשוט להתפקע מצחוק על המקום!! אבל הכנסתי את הספר כדי לא לקבל הפרעה -_-


שיעור מעניין מאוד D: (לא הקשבתי למילה של המורה)


ואז שיעור מתמטיקה. חיכינו למורות בכיתה כי חילקו אותנו להקבצות ולא ידענו לאן כל אחד צריך ללכת ואז המורה לקחה אותי (יא! אני הקבצה א'! )


"תשארו כאן תלמידים אני אביא את השאר מז'7" ואז חיכינו שם ואיזה פרח נעמד לידי!! ~קרינה~ והתחיל לפלרטט איתי!! אי אפשר להגיד שהוא לא נראה טוב 3: אבל הוא עצבן אותי אחרי דקה -_- ואז אמרתי לו בחוצפה (כמו שאני אוהבת) "בבקשה! די כבר עם הפלרטוטים!" כדי שכללללל השכבה תשמע!! XD והוא בהה בי כל השיעור


ואז מתמטיקה היה רגיל כזה אתם יודעים.... מתמטיקה.


ואז היה צלצול והלכתי לתחנת אוטובוס ו~קרנתי~ מאושר בגלל העניין של הקבצה א' והכל XD והתיישבתי על המדרכה של התחנה ופתאום אני רואה את הפרח!! ומסתבר שהוא ילד חדש איפה שאני גרה -_- ואז כמובן הוא התיישב לידי באוטובוס  זה מחמיא והכל אבל אמרתי לו די -_- ואז ראיתי את החבר שלי עובר ליד התחנה אז מהר רצתי החוצה וחיבקתי אותו כדי שהוא יבין שיש לי חבר!!! 


ואז חזרתי והתיישבתי במקום אחר. ואז הוא עקב אחרי למקום האחר. ואז דרכתי עליו "בטעות" ועברתי למקום הקודם
זה עשה לי טוב בלב ♥


 


עכשיו אחרי שקראתי על היום הזה,אני מבינה כמה היום הזה היה מצחיק ומוזר!!! XD

שנת לימודים טובה לכולם! 


 

עדכון : 17:34

התנסות ראשונה בפוטושופ CS5 (נראלי שזה הסוג הזה..)

סליחה מית >: שבת שלום לכולם!



נכתב על ידי , 2/9/2011 14:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משפחתי וחיות אחרות , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust LioR:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just LioR:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)