לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מנות הכעס של ישרא-בלוג!!!


כשאת/ה נורא כועס/ת ואין לך איפה להוציא את זה, את/ה מוציא/ה את זה כאן, ללא צנזורה. במה פתוחה לכל העצבים של ישרא-בלוג!

כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2008

מנה מס' 1840 - ראית את מנה 1838?


בדיוק אחת כזו אני מקדישה לך, מקרב לב...
את בכלל לא מבינה כמה פגעת בי. את כפויית טובה מזדיינת.
אני מאחלת לך רק לסבול... ואני יודעת שתסבלי. בחיים, הכל עובד כמו מראה. יכאב לך בהרבה יותר ממה שכאב לי... ואני אגיב בדיוק כמוך. אעמוד בצד, אצחק - ואגיד שאת הרעה בסיפור.
רק שאני, לשם שינוי, לא אשקר, כי אני לא שקרנית פתלוגית כמוך...
את באמת הרעה בסיפור.
ואתה... זה בסדר, אתה כבר קבלת את מה שמגיע לך... בסופו של דבר, אתה תשאר בלי חברים בכלל. טוב, אני אקל עלייך - בסופו של דבר, אתה תשאר רק איתה. בעצם, זה בדיוק אותו דבר.
יודעים מה? זה בסדר מבחינתי, שאתם עכשיו ידידים כל כך טובים. באמת שמגיע לכם... כל אחד קיבל את חתיכת החרא המסריחה שמיועדת לו.
שיהיו לכם חיים... נפלאים? לא ממש. כואבים. כן.

המפ
נכתב על ידי , 22/6/2008 17:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאטומי האדרנלין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אטומי האדרנלין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)