לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מנות הכעס של ישרא-בלוג!!!


כשאת/ה נורא כועס/ת ואין לך איפה להוציא את זה, את/ה מוציא/ה את זה כאן, ללא צנזורה. במה פתוחה לכל העצבים של ישרא-בלוג!

כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2008

מנה מס' 1841 - את זונה, נהנה, את זונה


הגיעו מים עד נפששששש!
בוא'נה, את חתיכת זונה, לא מהעולם הזה.
תגידי לי, את נורמלית?!
כל הזמן את חושבת רק על עצמך, איזו אגואיסטית, מניאקיתתת רצחח
על כל הבנים את נדלקת, אה?
חתיכת זונה מזדיינת
יא שרלילההההההההההההההההה.
את פשוט חוולתת נפששש
על כמה בנים את יכולה לעבור, אה?!!!
כמה ריבים את יכולה לריב איתי
בשביל שלך יהיה טוב ולי לא?!
את לא חברה! מניאקית מזדיינתת
שרמוטההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


מניאקית
אגואיסטית
מפגרת
שרמוטההה
סכסכנית
מגעילהה
אני לא מאמינה עליךךךךך
את אף פעם לא תודי שטעית
מה את חושבת?
שאת מלכככככככה?
אז בואי נגיד לך את האמת, חמודה,
את סך הכל מכוערת שיש לה ביטחון
לכו תדעו מאיפה.
אז תרדי ומההההר, לאדמה
כי את לא חיה בעולם הזה, את חיה
בבועה משל עצמך

יא זונההההההההההההההההההה!!
מזדיינת, שיהיה לך רק רע!!
ואני לא מאחלת את זה לאף אחד,
אבל תכלס
רק לךךךך, כי כל מה שעשית לי
זה לא יאמןן בכלל

תזדייני לי מהחייםם כבר
חתיכת זונה, שרמוטה, מפגרתתת
שיהיה לך רקקקקק רע!!
חרא שכמותך.
שטן.
זונההההההה, קרת לב.



ללא שם
נכתב על ידי , 7/7/2008 08:31  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאטומי האדרנלין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אטומי האדרנלין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)