לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בית האוכל של אדלברט ואלכסנדרין


כִּי תֵּצֵא בַּדֶּרֶךְ אֶל אִיתָקָה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

יום העצמאות בכורזין חלק א'


בזמן שהייתי שם כתבתי באייפוד רשמים קצרים וענייניים, ואני מעתיקה לכם כאן אותם כלשונם.

 

1. ילדים בכיתה ד' במוהוק מחומצן מפזזים סביב, ידם קלה על הדק בקבוקי הספריי הלבן הדביק. ילדות באותו גיל מפזזות בשורטס בגזרה גבוהה על במה. אף אחד לא באמת מקשיב, אבל הן התאמנו הרבה אז לא נעים. כל חזותן זועקת "אני יותר טובה ממך". מרוב קולות התזות ספריי בקושי אפשר לשמוע את השירה שלהן, שהיתה יכולה להיות שווה משהו אלמלא המוזיקה הקצבית הרועשת והקריין המעצבן להפליא שכנראה משוכנע בדרך כלשהי שלמישהו אכפת ממנו. טוב לדעת שנותרו עוד אופטימיים בעולם. כמה ישראל חוגגת, בעצם?

 

2. מובן שאין מנוס גם מהפטישים מלאי האוויר ומהצופרים המציקים, הבועות והמהבהבים הזולים (אני דווקא מחבבת אותם, פשוט לא בידיים של אותו מוהוק מחומצן כיתה ד' שרק רוצה להפריע).

 

3. אני נחושה לא להפוך לחלק מההמון הבהמי משהו. שלא לדבר על כך שהאוכל הצמחוני היחיד הוא צמר גפן מתוק וגרגירי תורמוס. משינה עולים להופיע - אני אוהבת את הלהקה, אבל הנהירה הבלתי פוסקת הופכת את זה לחרא של דבר.

 

4. אנשים מתרחקים מהפח כאילו הוא נגוע בצרעת, כי מי צריך בכלל פח כשיש רצפה? אוף, שנה שעברה לא חגגנו 63? איך זה הפך בכלל ל-90?

 

5. את מקומן של הטבעות המסורתיות תופסות עכשיו מכונות בועות משוכללות, והאוויר מלא בועות סבון ועשן סיגריות. עוד מעט הוא יהיה מלא גם זיקוקים, ואולי ננסה לתפוס כמה, כמו שטריסטן ת'ורן מאבק כוכבים שסיימתי היום הלך לחפש את הכוכב הנופל בשביל ויקטוריה. במקרה שלנו, במקום אישה יפה זו כנראה תהיה כוויה רצינית ביד (גם את זה הוא קיבל! אבל גם את הבחורה).

 

_______

 

את ההמשך אעלה אחר כך.

נכתב על ידי , 25/4/2012 22:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  odysseus spaceship 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
12,889
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAutopsy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Autopsy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)