לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בית האוכל של אדלברט ואלכסנדרין


כִּי תֵּצֵא בַּדֶּרֶךְ אֶל אִיתָקָה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

תשובות לשאלון השבועי


האם את יודעת מה משמעות המילה "דיאטה"?
במשחק "מחשב ראשון שלי" שעליו פחות או יותר גדלתי, היה כתוב שדיאטה פירושו לא לאכול. (YAY)

האם עשית פעם דיאטה?
וול, אני נערה מתבגרת אז כמובן שכן. היו לי כמה ימי צום וכמה שבועות שנאה עצמית, נגמלתי בסופו של דבר. אם כי זה לא היה כזה קל.

מה האסוציאציות שיש לך לגבי אוכל?
צמחונות. שוקולד. שוקולדדDDD: שוקולד מריר 60% קקאו. אהבת חיי. יום אחד אתחתן עם שוקולד ויהיו לנו עשרה ילדים מתוקים, תרתי משמע.

איזו שיטת דיאטה נראית לך בריאה?
אף אחת מהן, גם כאלה שמשלבות ספורט ואוכלות מאוזן. דיאטות, בעיקרון, מבוססות על שנאה או אי השלמה עצמית, וזה לא הכי בריא.

איזו שיטה נראית לך מזיקה לגוף?
בעיקרון הקטע של "אני לא אוכל אז אני אהיה יפה", אבל הרבה מהפגיעה היא לא רק בגוף. הנערות אוכלות את עצמן, מבחינה גופנית ונפשית כאחד, וכן, זה לא הכי בריא.

האם נעזרת פעם באיש מקצוע לגבי בקרה על התזונה שלך?
בכיתה ג' הייתי אצל רופא אנתרופוסופי שאמר לי לאכול יותר ירקות כתומים, זה נחשב?

האם את חולקת עם חברים ומשפחה את אופן האכילה שלך?
וול, אני צמחונית, אז כן. אני מנסה לשכנע אנשים להיות צמחוניים. אני לא מסיתה בכוח ולא מעלה את הנושא - אבל אם מישהו אומר לי שאני טיפשה כי אני צמחונית (כל אדם שני בערך, בדרגות שונות של חוסר נימוס), אז אני מעלה בפניו את הטיעונים שלי.

האם את מתעניינת במה אחרים אוכלים?
הלוואי שהייתי יכולה לגרום לכל מופרעות האכילה בעולם להבין את מה שאני הבנתי, ולבצע את ההחלטה שאני ביצעתי.

לפי מה את מחליטה אם את אוכלת עכשיו - שעות מסודרות או מידת הרעב?
מידת הרעב, משתדלת לחלק את זה לארוחות קטנות במשך היום כי קראתי איפשהו שזה יותר בריא ככה.

האם את מקדישה יותר ממה שהיית רוצה למחשבות על אוכל?
לא, למען האמת. אם אני חושבת יותר מדי על אוכל זה בגלל הצמחונות או בגלל הקטע הזה של שנאה עצמית, ואלו שני נושאים שאף פעם אי אפשר לדון בהם מספיק.

נכתב על ידי , 2/5/2012 20:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  odysseus spaceship 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
12,889
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAutopsy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Autopsy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)