לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בית האוכל של אדלברט ואלכסנדרין


כִּי תֵּצֵא בַּדֶּרֶךְ אֶל אִיתָקָה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

אני נהנית לחשוב לפעמים שאני אלוהים.


אני נהנית לחשוב לפעמים שאני אלוהים. אני ילדה בת 14 מישראל, ואני נהנית לחשוב לפעמים שאני אלוהים ושיש לי את הכוח לעצור את העולם או לתקן אותו או להחיות את המתים. שיש לי כנפיים, שאיתן אני יכולה לעוף, אבל אני לא צריכה אותן כי אני מין ישות בלתי נתפסת כזאת שיש לה תחפושת על כד"הא כדי שלא יודעת למה. ולמען האמת, התיאוריה הזאת מסבירה יותר דברים מהצפוי.

אני נהנית לחשוב לפעמים שאני המשיח. שנולדתי, באופן אקראי לחלוטין, עם הכוח לשקם את העולם מההריסות של עצמו, ושוב כל עניין החייאת המתים, ועצירת הפשע, ולהפוך את העולם לגן עדן עלי אדמות. אני לא בטוחה לגבי החמור, אבל יש לי חתול. וגם זה יכול להתאים במידה סבירה פחות או יותר.

אתם יודעים מה? גם אם היה מתברר שזה נכון... שאני אלוהים. או המשיח. גם אם הייתי זוכה לביקורי מלאכים מדי לילה, שיתנו לי חלומות טובים ושוקו חם. גם אם הייתי מסוגלת לעוף, ולהחיות את המתים, ולגרום שלום עולמי?

זה לא היה משנה כלום.

כי אני יודעת, שאם הייתי אלוהים, או המשיח, או השטן? לא הייתי עושה שום דבר. הייתי ממשיכה בחיי האנוש שלי ולא משפרת את העולם ולא מחייה את המתים ולא מוצאת תרופה לסרטן. הייתי נותנת לאנושות לטבוע במלחמות של עצמה ומשאירה אותה ללהוט בקיץ ולקפוא בחורף ולהתאבד.

כי תחשבו רגע על גן עדן עלי אדמות.

 

אבל אולי, בעצם, זו כל הפואנטה של להיות אלוהים, או המשיח, או השטן.

נכתב על ידי , 28/5/2012 20:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  odysseus spaceship 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
12,889
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAutopsy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Autopsy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)