לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בית האוכל של אדלברט ואלכסנדרין


כִּי תֵּצֵא בַּדֶּרֶךְ אֶל אִיתָקָה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

21 סיבות למה העולם צריך להסתיים


אז אומרים שמחר (אם לא אסיים לכתוב את הפוסט עד הבוקר - היום) יהיה סוף העולם. יש אנשים שמגיבים בהיסטריה (אני הולכת לביה"ס עם מסננת על הראש ופגיון ספוג, לכל מקרה שלא יבוא), ויש כאלה שאומרים "ברוך שפטרנו". ולמה בעצם זה? למה שהעולם יסתיים?

 

סיבה מס' 1 - צרפת.

באמת, פישלנו בקטע הזה. לא רק בגלל שאני רוצה לגור בבריטניה (דווקא שמעתי שהם מתחילים לגלות סובלנות אחד כלפי השני. בנוסף, הן היו בנות ברית במלחה"ע הראשונה), אלא כי הייתי שם וזה באמת מקום די מיותר. קצת כמו פתח תקווה, רק שזה באמת קיים, והרבה יותר קרוב. הם גנבו מהאיטלקים את המונה ליזה והמבטא שלהם נשמע קצת כמו טרקטור. יש להם המון אותיות במילים קצרות והם צרפתים. כשסוף העולם יבוא, הוא יגיע עם פתק שבו רשום "צרפת, זה בשבילך".

 

סיבה מס' 2 - פתח תקווה

ראו "צרפת".

 

סיבה מס' 3 - בלוגי סיפורים בהמשכים.

ניסיתי להיאבק נגד זה. ניסיתי לחשוב פתוח. ניסיתי לחפש בבלוגים הפעילים, במנוע החיפוש, בפתח תקווה (ראו "פתח תקווה"). אבל מעולם, מעולם לא מצאתי בלוג סיפורים בהמשכים שלא היה פטתי, ילדותי, נדוש וכתוב רע. בלי להעליב, אבל כשסוף העולם יגיע ואראה אותם נשרפים בגשם של אוטובוסים, אגחך בהנאה ואגיד "מגיע לכן,".

 

סיבה מס' 4 - צרפת.

ראו "פתח תקווה".

 

סיבה מס' 5 - מוזיקת פופ.

אני באמת צריכה לפרט? כל הג'סטין-דיירקשנים למיניהם, כל זמרי הפופ שאומרים לי שהם טובים אבל הם לא באמת טובים. זו מוזיקה רעה. רעה! אני חושבת שכשהחייזרים שמעו אותה הם חשבו שמדובר בהכרזת מלחמה, ולכן הם עומדים לתקוף. כי זה נשמע כל כך רע.

 

סיבה מס' 6 - חתולים.

חתולים זה לא רע, אבל הם אחת הסיבות שהעולם עומד להסתיים. אתם מבינים, הם שיתפו פעולה עם החייזרים עד לא מזמן, אבל אז הם התחילו לבגוד בהם ולרגל אחריהם בשביל טונה. החייזרים התעצבנו והחליטו להשמיד את עולם הבית שלהם, ביחד עם כל המזיקים ששורצים בו (בני אדם, ג'וקים וכד').

 

סיבה מס' 7 - צרפת.

ראו "פתח תקווה".

 

סיבה מס' 8 - סטפני מאייר, זאתי שכתבה את משחקי הרעב ודומותיהן

אנשים. צריכים. להבין. שלהוסיף. נקודה. אחרי. כל. שתי. מילים. מה. שגורם. לסיפור. להישמע. זול. ומדכא. לא. הופך. את. הכתיבה. שלהם. לטובה. יותר. אלא. רק. גורם. לטינאייג'ריות. שלא. מבינות. בכתיבה. להתאהב. בפיטה. סלאש. אדוארד. כולם. בכל. מקרה. אותו. דבר. כי. העלילות. נדושות. ומעצבנות. כמו. סיפורים. בהמשכים. בישראבלוג.

 

סיבה מס' 9 - מעריצי הארי פוטר.

אני לא מדברת על הארי פוטר עצמו, כי הספר נהדר. באמת. אפילו ניתחתי אותו פעם, אבל זה לא עניין אף אחד אז הפסקתי, למרות שזה עניין אותי. אבל קהל המעריצים (מעריצות, בעיקר) שפשוט רוצים להיראות "עמוקים", "גיקים" או סתם "חכמים", ואולי באמת אוהבים את זה אבל בצורה כל כך לא איטניליגנטית - או יותר גרוע, אנשים שרק ראו את הסרט, אבל מחליטים שהם מעריצים שרופים. בחיי, זה נוראי. אוה, ובנות שחושבות שסיריוס חתיך, או מעריצות את הקונדסאים.

 

סיבה מס' 10 - אנשים ששונאים את ג'סטין ביבר ווואן דיירקשן רק בגלל שכל אחד אחר שונא את זה.

אני לא שומעת את זה כי אני לא אוהבת את ז'אנר המוזיקה הזה (ראו "מוזיקת פופ"), ואני לא שונאת את זה באופן אישי. אבל כל האנשים שמלכלכים על זה רק כדי להיראות מגניבים בפני החברים שלהם, 90% שהם מקשיבים לזה בבית, או, לחילופין, מעולם לא שמעו שיר אחד כדי לשפוט. אני לא אומרת שזו לא מוזיקה נוראית, רק אומרת שגם האנשים ששונאים את זה לא כל כך צדיקים.

 

סיבה מס' 11 - צרפת.

ראו "פתח תקווה".

 

סיבה מס' 12 - אנשים בלי כובע.

ניל גיימן אמר פעם - "כל מה שאתה צריך כדי לחבוש כובע זה חוצפה", וזה נכון. אני אוהבת את ניל גיימן. עכשיו, להרבה אנשים אין כובע חוץ ממני, ואני מחזיקה בדעה שלכולם מגיע להימחץ מגשם של אוטובוסים חוץ ממני, כך שזה תואם את הרצונות שלי בצורה מושלמת. נוכל לקיים פגישות-שורדים ולכולם יהיה כובע וזה מגניב.

 

סיבה מס' 13 - הדובונים הגדולים האלה עם הלב.

הם עולים מחיר מוגזם, תופסים מקום מיותר ולא באמת עושים שום דבר. אני חושבת שעוד כמה דקות הראש שלהם ייפתח וייצאו משם רובים שיהרגו את בעליהם בהרף עין.

 

סיבה מס' 14 - אנשים שמאמינים בנשמה\מימד מטאפיזי לקיום שלנו.

זה מעליב את החייזרים בצורה נוראה, כי הרי הם אלה שיצרו אותנו בשביל לספק את הסאדיסטיות שלהם. זה לא יפה מצדכם למצוא סיבות לשמוח כמו "העולם הבא" או "אלוהים שומר עלינו", כי אלוהים כרגע מוריד עלינו גשם של אוטובוסים מתוך החללית שלו בצורת נעל עם המנוע האי-הסתברותי. בגללכם הם כועסים.

 

סיבה מס' 15 - בני המאיה.

יש פתגם חכם של בני 13 הורמונליים שאומר "המריח הוא המסריח". במילים אחרות - רק בגלל שאתה התרעת על זה, לא אומר שזה לא באשמתך. אם הם היו יכולים לסגוד לירח, הם היו יכולים גם למקם עליו רובי לייזר שיכולים להביא לגשם של אוטובוסים. כן, ככה העולם מסתיים. שקט.

 

סיבה מס' 16 - צרפת.

ראו "פתח תקווה".

 

 

עריכה: לא שמתי לב שזה לא 21. להגנתי אגיד - זה סוף העולם. המספרים, מותר להם להשתבש כרצונם.

נכתב על ידי , 21/12/2012 12:45   בקטגוריות קטעים צולעים שיועדו להיות במומלצים אך לעולם לא באמ  
הקטע משוייך לנושא החם: סוף העולם?
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  odysseus spaceship 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
12,889
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAutopsy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Autopsy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)