לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בית האוכל של אדלברט ואלכסנדרין


כִּי תֵּצֵא בַּדֶּרֶךְ אֶל אִיתָקָה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

שיר הלל לשנאה עצמית


עושה הכל אבל לא טובה בכלום

הגיע הזמן שתתחילי להתבגר

ובתוכי עולה כמו תמיד חשד עמום

שאין טעם לנסות בכלל משהו אחר.

היית בעליות והיית בירידות

וכמה פעמים דיברת אל עצמך בגוף שלישי

והחמיאו ואמרו לך שזה לא יכול להיות

לצנן את הקרבה כי אין סיכוי שזה אישי.

ועכשיו לאן אני פונה? לאן אני אסע?

השביל הישן קורץ לי ורוחש לי נפלאות

וידעתי שהוא טוב כי בו יצאתי למסע

וגם שם חוויתי כל מני ירידות ועליות.

אוי, תצליחי, מטומטמת, מה כבר יש לך כתירוץ?

את ילדה אך כבר הצליחו ילדים להתבגר

וחסר לך שעכשיו תפרשי מהמירוץ

ותנסי את מזלך שוב אצל משהו אחר.

נכתב על ידי , 22/2/2013 18:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  odysseus spaceship 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
12,889
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAutopsy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Autopsy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)