לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בית האוכל של אדלברט ואלכסנדרין


כִּי תֵּצֵא בַּדֶּרֶךְ אֶל אִיתָקָה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

אני צריכה להרחיב את טווח החוויות שלי


לא חכמה להסתגר בבית ולכתוב. מחוסרר אינטרקציה אנושית יוצאים ספרים גרועים (כמו שלמדתי על בשרי), צריכה לצאת ולהכיר אנשים עד כמה שזה לא נעים. במיוחד בגלל שיש לי רעיון לספר, והוא כל כך מקסים ויש לו פוטנציאל אדיר, אבל הוא בערך בנוי אך ורק ואינטרקציות אנושיות. אהיה חייבת להכניס התאהבות וכו', והכל יהיה על בני נוער (לא, לא בני נוער סטייל סיפורים בהמשכים של ישרא. אבל תחשבו מה שאתם רוצים לחשוב), אז אני חייבת לדעת איך אנשים עובדים. 

כן, אני נשמעת מתנשאת, זה נכון. אני באמת מתנשאת. אני באמת ובתמים חושבת שאני טובה יותר מרוב בני גילי האחרים. מצד שני, תנו לי בני גילי אחרים שכתבו ספר של 300 עמודים, אז אני מניחה שאפשר לסלוח לי, אפילו שהוא מזוויע.

אז מה שבאתי בעצם לשאול אתכם, בהשפלה מסוימת, זה - איך מכירים אנשים? אם נגיד אני רוצה לחוות מערכת יחסים רומנטית כדי לדעת איך זה עובד ובגלל שהמוח שלי טובע בהורמונים, איך בעצם עושים את זה? אני לא נראית ממש טוב, אולי אפילו בלשון המעטה (באובייקטיביות, לא כמו שילדות בישרא אומרות שהן שמנות. יש לי הוכחות מהסביבה כל יום), ויש לי אופי שקצת קשה להתמודד איתו. אז אני יכולה קצת לצמצם את עצמי, אבל אני פוחדת שזה לא יעבוד. שזה לא יהיה ריאליסטי. שזה יהיה נלעג וכמו בספרי ההתבגרות שממלאים לנו את ספריות ביה"ס, רובם מאת סמדר שיר.

אז כאן, אולי בפעם הראשונה בתולדות הבלוג, אני מבקשת מכם עצה. אשמח שתענו מהניסיון האישי שלכם, אפילו אם אתם לא ילדות כעורות בגיל ההתבגרות עם אופי בעייתי ורצון להיכנס למערכת יחסים רק כדי לדעת איך היא עובדת, ואולי לתאר נשיקה בצורה ספרותית.

נכתב על ידי , 2/3/2013 18:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  odysseus spaceship 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
12,889
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAutopsy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Autopsy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)