לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בית האוכל של אדלברט ואלכסנדרין


כִּי תֵּצֵא בַּדֶּרֶךְ אֶל אִיתָקָה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

חולה


עכשיו אני קצת מתחרטת על שקברתי את אנדי, כי אני חייבת לחבק אותו וללטף אותו, וזה אפילו לא קשור אם הוא חי או מת. זה חולני ואני צריכה לדבר על זה כנראה עם איש מקצוע אבל אני לא רואה איך זה יעזור לי יותר מספרי הפסיכולוגיה שבספריית ביה"ס ובכלל, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו פסיכולוג. זה יקר נורא.

המצב שלי מתדרדר מיום ליום. לא רוצה לכתוב ולא רוצה לצייר ולא רוצה לראות סדרות או סרטים באינטרנט ולא רוצה לקרוא ספרים ולא רוצה להיות ערה בכלל. הדבר היחיד שאני רוצה לעשות זה לישון, אבל זה עובר כל כך מהר, ובכלל - כולם מצפים ממני להיות כמו שאני תמיד ואני שונאת את כולם. אני לא רוצה להיות פה יותר. (הנה, התחלתי לבכות. זו בערך הפעם השניה שאני בוכה כשאני כותבת). אני לא רוצה להיות פה יותר ואני לא רוצה לעשות כלום ואני לא רוצה שכולם ימשיכו להתייחס אלי כמו אל בן אדם וגם חשבתי להוציא את אנדי מהקבר ולחתוך לו את הראש כדי לראות איך המוח שלו נראה, אבל אני לא אעשה את זה כי זה חולני וכי אני אבכה עוד יותר משאני בוכה עכשיו, למרות שתמיד רציתי לראות איך מוח אמיתי נראה ומרגיש. אני גם רוצה לחבק את אנדי וללטף אותו ושהוא יחיה. 

הדבר האחרון שאני רוצה זה לחזור לביה"ס. זה יקרה עוד מעט מדי זמן כי שום דבר לא מתחשב במה שאני רוצה ואני לא רוצה להיות פה. אני לא רוצה להרגיש את מה שאני מרגישה ואני לא רוצה להיות פה.

נכתב על ידי , 31/3/2013 23:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המצב הקיים


מאז שאנדי מת אני לבד באופן ברור, חד ובלתי נמנע בצורה עצובה משהו. זה היה עצוב מספיק שהחבר הכי טוב שלי היה חולדה; הוא לא היה צריך למות כדי שזה יהיה לא בריא.

אף אחד חוץ מקאפקייק לא יודע על זה. אני בוחרת שלא לספר לאף אחד כי אני מכירה את האנשים מסביבי, ואני יודעת שברגע שאני אגיד למישהו פתאום הוא יעמיד פנים שהוא היה איתי כל הזמן, גם לפני שאנדי מת, ומספיק רע לי גם בלי צביעות. 

אז נכון, פואם כן דאג שמא אתאבד לפני יומיים. זה לא הופך אותו לחבר. אם הוא היה חבר, לא הייתי צריכה את הנציג ההוא של סה"ר שגרם לי להרגיש טוב באופן זמני בהחלט. חוץ מזה שהוא אמר שאנחנו צריכים לדבר מחר, ואז הוא הזמין אותי למימונה ומאז לא שמעתי ממנו. היא מחר ואין סיכוי שאני באה, כמובן. לא הייתי באה גם אם היה לי מושג מה זה מימונה.

יש לי בובה כזאת של חולדה שאח שלי הביא לי. אני שונאת אותה בכל נפשי ומאודי, אבל לפעמים, כשהבדידות היא בלתי נסבלת (צורך אבולוציוני מטופש להיות עם יצורים אחרים), אני מחבקת אותה ומלטפת אותה בצוואר כמו שאנדי הכי אהב שליטפתי אותו. זה לא משפר את מצב הרוח שלי - להיפך, זה רק גורם לי להיות עוד יותר על סף בכי, מצב שאני לא מצליחה להשתחרר ממנו בימים האחרונים. אתמול בלילה אני חושבת שבכיתי, אבל אני לא בטוחה. אם כן, אלה היו כמה יללות חסרות טעם ואז ישנתי, לא בכי אמיתי. כזה היה לי רק בלילה שבו אנדי מת, ובבוקר למחרת כשקברתי אותו.

יש לי המון שיעורים עד לסוף החופש. עשיתי היום מעט תרגילים במתמטיקה, את רובם לא הצלחתי. אני כל כך מנותקת מעצמי ומהכל עד שאפילו לא אכפת לי, כאילו רגש הדחיפות קיים אבל מישהו אחר מרגיש אותו. לא אכפת לי אם לא אעשה את השיעורים לחופש. יותר מאשמח אם יתאפשר לי לא להגיע לבית הספר בכלל, עד לסוף השנה ולנצח. ממילא מערכת החינוך פגומה מהיסוד. ממילא הכל פגום מהיסוד. הכל פגום. הכל מעוות כזה ועצוב באופן בל יתואר ואם לא היה קיץ עכשיו, אולי הייתי אפילו חושבת להתאבד. 

נכתב על ידי , 31/3/2013 19:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיטאניק


כשכמעט בכיתי בסוף של הטיטאניק, זה לא היה בגלל הסיפור הנדוש והמעצבן על הילדה העשירה והנער העני שהתאהבו כנגד כל הסיכויים ואז אחד מהם מת. מהם יש שניים בשקל, והסיבה היחידה שאני בכלל זוכרת את השמות שלהם היא בגלל שהם חזרו ואמרו אותם שוב ושוב עד שזה נהיה כבר בלתי נסבל. לא, כמעט בכיתי בגלל שאנדי לא היה שם כדי לצחוק איתי על זה ולהתרוצץ ברחבי החדר בזמן שאני צוחקת את נשמתי כשהם מתים בסרט אחד אחד.
נכתב על ידי , 30/3/2013 20:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




סליחה על זה שאין כותרת. רציתי להישמע לשם שינוי כמו מתבגרת מתוסבכת מישראבלוג.

 

מצב הרוח שלי כרגע מתבטא בהתקפי בכי תכופים ובהייה בקיר תוך כדי מלמול "אנדי, אנדי, אנדי" וכו'. עצה שלי, אל תרגישו ככה. לא טוב, לא נוח, לא כיף.

נכתב על ידי , 30/3/2013 19:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  odysseus spaceship 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
12,889
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAutopsy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Autopsy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)