לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים היפים של דניאל ;]


כאן אני כותבת כל מה שקורה בחיים שלי!! 3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

1/2012

התוצאות!! =]]]


בס"ד

 

אני יודעת שכולם מתרגשים לדעת כבר מי החבר החדשש שלי שנבחר בתחרות ;]

אפילו נראלי כמה אמריקאים רוצים להיות חברים שלי כי ראיתי מלאאאא תגובות באנגלית :]

אבל החבר האחד והיחידי הוא......:

רדו למטה........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עוד קצת....... ;}

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עוד טיפ טיפה =]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אתם כמעט שם D:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חחחחחחחחחחחחחחחחח מקורה אנשושים??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה שלומכם???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

התוצאה היא........:::::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

החבר החדש שלי הוא:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איתי הכוסון!!!!!!!!

 

מזל טובב =]

תגיד תודה לאלוהים שאתה החבר שלייי לשון

חחחח יאללה חמודים תודה שהשתתפתם ותודה לכל המעריצים ה-מ-ד-ה-י-מ-י-ם שלי ^^

ביוש D:

נכתב על ידי דניאלוש ;) , 21/1/2012 19:26  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חולה :((((((


בס"ד


 


בובים סורי שלא עדכנתי אבל מה לעשות, היה לי משהו כזה קטן, שלרוב האנשים אין:


ח=י=י=ם=!=!=!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתם אתם יודעים שאני מתה עליכם ;]


בכל מקרה, אני די חולה אז לא הלכתי היום לבצפררר... לפחות יש לי יום חופש מהמורה המכשפולה שלי XP


שיואו היא כזו זונה היה לנו מבחן באנגלית והיה צריך לכתוב סיכום על מה שנתנו לנו לקרוא אבל במקום כתבתי סיכום הרבההה יותר טוב על איך הלכתי אם בת דודה שלי סיוון לקנות בגדים אז היא נתנה לי אפססס!@#$%^&*)(


זונה מטומטמתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 >< >< ><


פחחחחחחחח לאמשנה אחרי השיעור לקחתי תחבושת מהתיק שלי ונישקתי אותה אם אודם והדבקתי לה אל התיק בלי שהיא ראתה XDDD


חחחחחחחחחחחחחח הייתם צריכים לראות אותה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח היא מזה התעצבנה שהיא גילתה אבל היא לא ידעה שזו הייתי אני חיחי =]


ועוד משהו קצת מוזר נטלי התחילה לפני איזה שבוע להסתובב אם כל מיני ילדים מוזרים אימואים כאלה שקוראים להם סוובים או משהו כזה והם גרמו לה לעשן!!!!!!!!!! 3////>


אז אמרתי שזהו זה סופי אני לא מדברת איתה יותר בחיייםםםםםם!!


אבל אחרי כמה שעות השלמנו כי היא הביאה לי לק ממש יפה בצבע אפרסק כזה עם נצנצים אז אני הסכמתי להסתובב איתם פעם אחת........!


אבל רק פעם אחת שזה יסתום לה ת'פה XD


לא רוצה להידבק בפריקיות ולהפסיק להיות מקובלת!!! :}


אבל היא גם הציעה לי סיגריה פעם אחת ודווקא רציתי לנסה כי יש הרבה מקובלים שמעשנים אז למה שאני לא יעשן אבל עבר שם מורה בסוף אז הלכנו מהר מהר ^^


דרך אגב אתם יודעים שנתנו לי עונש לאיזה יומיים בלי מחשב וטלפון וטלוויזיה?!?!


כי אמרתי לאימא שלי שהיא פרחה זונה!! לשון


אם יש משהו שאני שונאתת (3//////////>) זה פרחות וזונות!!!!!!! =[ בעעעעעעעע


ומי שאומרים שאני פרחה זונה חייבסים מתים XD


אבל העונש די מעצבן!!!!!


אבל מה אכפת לי חחחחחחחחח אני יודעת איפה ההורים שלי מחביאים את הטלפון שלי >:) (והם לא בבית אז אני במחשב :X ששששששששש אל תגלוו!!!! פחעחע)


וואי ושמעתי להקה אחת מדהימהה קוראים לה וואן דירקשן ואני פשוט מ-א-ו-ה-ב-ת-!-!


ואני כבר לא אוהבת את ג'סטין ביבר כי זה לפקאצות בנות 12 ואני כבר בת 13 ואני לא פקאצה בכלל!!!!!!!!


אז אני עכשיו ימחוק את ג'סטין מהרשימה של האוהבת ויעביר לרשימה של השונאתתת!!!!


ויכתוב את וואן דירקשן 3>


תגידו מי פה היה בפסטיגל??????


השיר של יהודה לוי היה מדהיםם אבל הכי אהבתי את זה:::


 







 


פשוט שיר מהמם =]]]]


אז עכשיו נסיים אם הרגע לו כולם חיכו - תחרות הבויפרנד של דניאל!!!!!!!!


אני מזכירה ששבוע שעבר היה הגמר וכל אחד היה צריך לעשות לי איזה שיר או משו והזוכה יהיה חבר שלי!!! :}


החלטתי להאריך בעוד קצת עד הסופ"ש כדי שכל המעריצים האלמונים שלי שמתביישים ימצאו אומץ להציע לי חברות ^^


אז עדיין אפשר לכתוב לי שיר D:


ותוסיפו אותי בפייס :P


(דניאל שרקני)


יאללה ביי!!!!!!!!!!!! :*


נ.ב בקרוב מגיעים ל5000 כניסות לבלוג יאללה להיכנסססס!!

נכתב על ידי דניאלוש ;) , 18/1/2012 09:24  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה קורה נשמות?? :P


בס"ד

 

היה כזה מ-ד-ה-י-ם בסילבסטר (באיחור של שבוע חחחחחחחחח)

קודם כל שתיתי מלאאא לשון 

הגעתי הביתה והקאתי על המקום XD

ובשתים עשרה בלילה אני וניר תהנשקנו והיה פשוט מגעיל 3//> הוא מנשק נ-ו-ר-א!!

אבל עדיין היה כיף ;)

בכל מקרה השלב הזה זה השלב האחרון!!!!!! (בתחרות הבויפרנד של דניאל)

כל מי שרוצה להיות חבר שלי צריך לענות על  האתגר הבא:

צריך לכתוב לי שיר או לצייר לי ציור שמביעה את רגשותך כלפיי D:

(ציור ענקי של לב זה נחמד חחחחח XD)

יאללה בהצלחוש :*

נ.ב שמעתי על העדירת נשים שיש בארץ וזה מזה מפגר סתם חבורה של ערבים מפגרים !!!!!!!! 3///>

נהרוג את כולם בתאי גזיםםם!@#$%^&*

יאללה ביי חמודים ^^

נכתב על ידי דניאלוש ;) , 7/1/2012 19:45  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  דניאלוש ;)

בת: 25




7,033
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאלוש ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאלוש ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)