לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

ליל הסדר? יכול היה להיות יותר גרוע . . .


בסופו של דבר סדר פסח לא הלך נורא כמו שחשבתי . טוב, הוא היה נוראי בהתחלה לפחות .. 

עד הפסח של לפני שנתיים כל שנה אני ואבא שלי היינו חוגגים את ליל הסדר עם דודה שלי בתל אביב . עם כמה שאני ואח שלי קרובים אני הרבה יותר מתחברת לצד השני של המשפחה. אבל משנה שעברה אמא שלי הרסה לי את המסורת. היא לא מרשה לי ללכת לדודה שלי בטענה שהיא "סתם ניצלה אותי עד עכשיו לטובתה" נו, אמא שלי .... 

 

 שעה לפני ההתכנסות של כל המשפחה אמא שלי החליטה שזה זמן מצויין לריב עם אח שלי אבל הם הספיקו להשלים בתוך השעה הבודדה הזאת בזכות סבא שלי ויצאנו לדרך . הגענו לשם , התיישבנו סביב והייתה דממה. 20 איש , אבל דממה . אף אחד לא העז להוציא מילה. כל האורחים הסתכלו על הבעות הפנים שאמא שלי ואח שלי שידרו אחד לשני. חוץ ממני שרגילה כבר לכל העיניין הזה טבלתי את הפנים שלי בתוך הצלחת . אני רצינית... זה הכניס קצת אווירה טובה יותר לשולחן . אני הבדרנית של המשפחה . אני חושבת שאני היחידה שהמונח "דרמה" לא קיים אצלה. 

 

בדיוק כשהרגשנו שעומד להתבצע רצח בכל רגע אבא של גיסתי הוציא את ההגדה העתיקה הזאת שלו והתחיל לקרוא בה. 

זה היה השלב שעברתי ללדפוק את הראש בשולחן ...

מעניין אותי לדעת אם הם הבינו את המסר שאני ממש לא רוצה להיות שם ?

 

הוא התחיל לקרוא בהגדה . "קחו לגימה מהיין" לקחתי לגימה מיין קברנה שעמד מולי, אבל לאמא שלי זה כניראה היה הסגת גבול למרות שאני בת 17 וחצי. היא לקחה ממני את הכוס בכוח שפכה את היין בכיור ומלאה לי תירוש. "את לא מבינה שלא משתכרים אצלנו במשפחה?!" [זה מצחיק היא כרגע סתרה את עצמה]

"משתכרים מי ישמע .." אח שלי המתוק הזה הגן עלי " לגימה אחת לא תהפוך אותה למסטולה אמא" וברגע שהיא הסתובבה הוא לחש לי "שיהיה לך 18 אני לוקח אותך לבר על חשבוני ואלמד אותך לשתות כמו שצריך!" [איזה אח3>].

וככה... מהרשע חכם וזה שלא יודע לשאול, אל לטבול את החסה המוזרה במים עם מלח , לאפיקומן וככה הלאה עד השיר "דיי דיינו" . המוח שלי צרח עלי "דיי! דיי! דיי! עם הערב המאוס הזה" ובלי מילים מיותרות קמתי מהשולחן [ולא אכפת לי כמה לא מנומס זה היה!] והסתגרתי באיזה חדר ריק בדירה והלכתי לישון למרות הצרחות של שלושת התינוקות שנשמעו מהסלון .לאחר כמה שעות אח שלי העיר אותי כי היה צריך כבר ללכת וחיפשו אותי. 

מתברר שאף אחד חוץ ממנו ומסבא שלי לא שמו לב שקמתי . 

כמה נחמד מיצידם...

 

על הזין שלי . שנה הבאה אני חוגגת אצל דודה שלי 

 

נ.ב.-

אני חושבת שלאף אחד מהשירים של ניקי מינאג' או לתחת שלה יש איזו שהיא משמעות [?]

אבל למי אכפת יש פה חדי קרן♥

 

 

 

עוד נ.ב.-

יש לי חבר מקסים ורציתי להוסיף שורה עליו בפוסט בכוח♥

אני עוד כניראה אכתוב עליו ... 

נכתב על ידי dorian. , 28/3/2013 00:30   בקטגוריות מחשבות, חגים, מחשבות  
הקטע משוייך לנושא החם: חג שמח!
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)