לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

ט"ו באב עוד מעט !


טוב אז בפוסט הזה אני רוצה לדבר על האהבה הראשונה שלי: 

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

 

 

 

אני לא פותחת את הלב שלי בפני אנשים. 

הפעם היחידה שכמעט עשיתי את זה [ולמזלי לא] אותו הבחור לקח לי את הלב, ישב עליו, הפך אותו לדיסקוס, וזרק אותו הכי רחוק שיכל.

הוא אמנם היום מצטער על זה. אבל זה שהוא מצטער לא יחזיר אותי אליו. הוא יצטרך הרבה יותר מזה. 

 

עד שאני לא ארגיש אהבה בנתיים בישבילי זה BULLSHIT. 

כמו אנשים שלא מאמינים בחדי קרן כי מעולם לא ראו אותם .. 

 

כנ"ל לגבי המשפוחה. אח שלי אני יודעת שאוהב אותי , דודה שלי אני יודעת שאוהבת אותי, סבא שלי גם. 

אבל ברגע שהאמא שלי, זאת שאני בשר מבשרה, אומרת לי שהיא שונאת אותי ומצטערת על זה שהיא נתנה לי את מתנת החיים זה הכי פוגע שיש. 

 

מה שאני כן יודעת לבחור זה חברות וידידים. 

ידידים באמת שמי שאני מחשיבה אותו לידיד אמיתי הוא בן אדם מדהים . כמובן שכל אחד עם הפאקים שלו אבל יש לי ידידים מדהימים באמת. אחד אחד.

וחברות גם יש לי טובות חוץ מהביצ'יות שחושבות שהם מעלי רק כי הם מנוסות יותר ממני. מה שהם לא מבינות זה שילדים בוחרים את הצעצועים החדשים ביותר . הם לא אוהבים להשתמש בצעצועים משומשים ... 

 

 

סעמק אני שונאת לפתוח את הלב שלי.. 

אבל כניראה שערק עושה את זה.. 

 

 

נ.ב - מרטיני לא טעים לי ): 

 

נכתב על ידי dorian. , 20/7/2013 02:21   בקטגוריות קיץ 2013  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)