לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בעולם משלי. אבל זה בסדר מכירים אותי פה.



Avatarכינוי:  dorian.

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

הו נתניה נתניה


אתמול פתחו אצלנו בנתניה את הכיכר מחדש. מישום שהחגיגות וההופעות היו רק בערב ניצלתי את הצהריים לכמה צילומים עם אחותי ומייגן. 

גם אחותי הביאה את המצלמה שלה אבל את התמונות שלה היא תעלה רק מחר אז בנתיים התמונות שלי.

מה שביאס אותי זה שרק בסוף היום שמתי לב שהתאורה שלי הייתה על מצב מעונן ושחכתי לשנות ... אבל בכל מקרה את רוב התמונות לא ערכתי ואלה שכן יש חתימה שלי למעטה.

 

 

 

 

 

 

 

 

מפה זה הדברים החדשים בכיכר: 

 

בריכת דגים למשל 

 

 

איש שראה שיש לי מצלמה וביקש שאני אצלם אותו [גם הצטלמתי עם המשטרה על סוג של ניידת שלהם שהיא לא מכונית (?) אבל התמונות ההם לפעם אחרת.. ]

 

 

 

מזרקה חדשה שבלילה היא בצבעים והיא משמיעה שירים יפים על ניו יורק ופריז [נידמה לי] כל שעה עגולה! 

 

 

ליצן ממש ממש חמוד עם מבטא רוסי שעשה פוזות למצלמה! 

 

 

 

 

התמונות האלה לא מאתמול אבל התחשמק לי לעלות קפצו לי. 

 

 

 

התמונה הבאה יצאה ממש מגניב בכלל האפקט של המנורת רחוב בלילה והצל של החתול .. יש בזה משהו עמוק.. 

 

 

 

יש לי עוד מה להשתפר .. אני בעצמי רואה איפה הייתי צריכה לשנות מה בהגדרות .. אבל בקטנה אני רק טירונית .. 

 

 



 

עכשיו בקשר לאודישן החלטתי שאני עושה את "חתולה על גג פח לוהט" הורדתי את הסרט כדי שאוכל לדעת איך לעשות את הדמות יותר נכון כי אני לא יודעת בכלל על מה המחזה. למדתי כבר את רוב המונולוג בעל פה. מה שנשאר לי זה לראות את הסרט ולעבוד שוב ושוב עד שאדע אותו פרפקט. 

אני חייבת להתקבל לשם! 

גם בית ספר למשחק וגם מחנה תיאטרון . האם אני יכולה להיות יותר מאושרת מזה?!

נכתב על ידי dorian. , 23/7/2013 01:59   בקטגוריות קיץ 2013, תמונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorian. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorian. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)